Sa va zic cu cine m-am intalnit eu prin News Feed. Cu fotbalistul Cristian Chivu, de care imi placea cand eram mai mica si ma prefaceam ca ma uit la fotbal; era cool la scoala sa fii fata si sa mai stii una-alta de echipe si jucatori. Ma uitam la meciuri, nu ma foarte plictiseam; ma ajuta interesul pentru Chivu si inca cineva, Andrei Cristea. L-am verificat acum cu Google si e la FC Brasov. Daca aveti curiozitatea sa-l cautati, sa stiti ca arata mai bine atunci. Asta a fost faza mea de fotbal, cu inceput si sfarsit, intre care au fost cateva luni.
Iar azi Cristi Chivu mi-a rasarit in cale pe Facebook, s-a uitat in ochii mei si mi-a vorbit dintr-un clip branduit UPC. Unde e Horia Brenciu, mi-am zis. Chivu mi-a spus, pe un ton cam exersat, ca meciurile de acasa sunt printre cele mai grele meciuri. El stie, le-a jucat pe toate - din teren, si in familie. Are 3 fete pe langa el - sotia si 2 fetite - toate cu gusturi diferite si greu de multumit. Finalul anunta: La UPC personalizarea pachetelor este noul standard.
Mai departe, vad ca UPC a incarcat pe YouTube acum cateva ore inca niste teasere din seria "Viata mea cu 3 fete", in care vedem toata familia, ba cu niste bagaje, ba pozand pentru un portret. Ambele aduc un pic a trailere pentru primul sezon dintr-un serial.
Intru pe site-ul UPC pentru ca imi amintesc de chestia cu pachetele standardizate pe care mi-a suflat-o mai devreme Cristi Chivu. Vad ca au 2 pachete acum: Fan si Ultra. Si inca un pachet de Internet - Fiber Youth - diferit de optiunile de abonament.
Nu pot sa zic ca n-am de unde sa-mi aleg, dar, adevarat, nu ma simt ca in fata unui bufet suedez de televiziune, internet, telefonie si toate cele. Iar membrii unei familii, cum ne spun aceste teasere, au nevoi diferite. Nu va fi toata lumea multumita de un pachet standard, trebuie unul personalizat, pe placul tuturor.
Si asta asteptam, sa vedem cum a gandit UPC-ul aceste personalizari.
Cu un picior in trecut, iata si ultima campanie UPC, semnata Graffiti, cu protagonistul Horia Brenciu.