Un omagiu Tide adus uniformelor si oamenilor care le poarta

Un omagiu Tide adus uniformelor si oamenilor care le poarta

Povestile alea cu sa-ti mentii brandul relevant, sa devii activ in comunitatile oamenilor si poate chiar sa formezi comunitati isi gasesc un exemplu recent: un spot si o campanie dedicata sarbatorii americane Labor Day, adica un fel de Ziua Muncii la romani. Spotul atinge o coarda pe undeva, chiar daca noi si 1 Mai-ul nostru echivalent mergem mai degraba inspre gratare si Vama Veche decat spre semnificatii mai profunde.

Campania, gandita de Saatchi & Saatchi New York, cuprinde si niste interviuri cu oamenii care poarta uniforma si relatia pe care o au cu ea: un om de serviciu, un soldat si un pompier.

Noi nu prea obisnuim sa-i sarbatorim pe cei in uniforma. In America toti par mai frumosi, mai destepti, mai oameni de treaba decat la noi. Cred ca avem senzatia ca cei de la noi n-au avut de ales decat sa se indrepte catre o meserie.

Revenind putin la Tide, acest brand care stie cum sa-ti intre pe sub piele, o sa amintesc un alt mod prin care s-a introdus in conversatiile consumatorilor: infograficul Game of Thrones, cand niste oameni chiar au stat sa indexeze toata murdaria din fiecare episod al sezonului 4 – sange, noroaie, lacrimi etc. In pachet intra si o aplicatie care te ajuta sa scapi daca te confrunti cu aceleasi pete pe care le-a adunat personajul tau preferat. Fan Game of Thrones sau nu (eu una nu) o sa apreciez ca au gasit acolo o oportunitate de capitalizat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related