Cooperativa mestesugareasca THE SECRET SERVICE executa jucarii nu pentru stat in casa. Pentru promotia Kinder.
Din carton, personalizabile de beneficiar cu ajutorul setului de culori inclus in kit, asamblabile, sunt alergabile prin spatele blocului, prin curtea casei, prin parc. Adica pe afara, unde e copilaria aia buna.
Premiile au fost create de agentie special pentru promotie, fiind derivate din conceptul campaniei - "Adevarata copilarie se petrece afara".
Strategia consolideaza pozitia Kinder de promotor al copilariei fericite, incurajand copiii sa iasa AfaraLaJoaca.ro si oferindu-le si motivatia: jucariile neobisnuite si irezistibile.
Ele pot fi castigate cumparand produse Kinder de minim 10 lei din orice magazin din Romania si inscriind apoi numarul bonului de casa pe siteul campaniei AfaraLaJoaca.ro sau prin SMS la 1728, consumatorul afland pe loc daca a castigat sau mai are de jucat.
Abordarea atinge pe de-o parte parintii, care copii fiind odinioara, maidane cutreierau, rezonand acum cu mesajul, iar pe de alta parte copiii, pe care ii tenteaza cu premii care ii fac staruri in cartier.
Apropos de cartier, grupuri de copii alearga pe strazi si printre blocuri, purtand jucariile nu pentru stat in casa, zumzaind si strigand lineul campaniei "Mama lu' Kinder, il lasati pe Kinder afaraaaaaa?". Ei recreeaza atmosfera copilariei functionand ca un direct mail emotional.
Spotul TV prezinta pe scurt ziua de joaca a unui copil purtator de jucarie nu pentru stat in casa, care se intalneste cu tot felul de tentatii specifice lui "afara", ce-l imping la clasicele boroboate. Intamplari recognoscibile pentru parintii care au trait copilaria aia buna.
Povestea poate fi vizionata si in cinematografe, dar si online.
Spotul radio e o metafora ce reanima expresii specifice jucatului afara ("Ai spart oalele si-ai mancat sarmalele!", "Hotii la caise!", "Ia plecati, ma, la voi la scara!", "Nenea, ne dati si noua mingea?") intr-o maniera electronica, pe "jucariile" zilelor noastre, aratand ca ele n-au valoare decat in contextul autentic.
Outdoorul capitalizeaza pe premiile parcate in mediul lor natural - in afara casei, pe care le aratam volumetric tocmai pentru a starni pofta copiilor si a evidentia ineditul lor.
In magazine, au fost create plasari speciale ale produselor Kinder in rafturi avioane sau insule locuri de joaca. Wobblerele sunt ele insele jucarii, replici 3D ale premiilor, pe care consumatorii nu se sfiesc sa le ia acasa.
Campania militeaza pentru "mai multa joaca afara", mediul in care copiii descopera lumea reala, invata sa socializeze, se bucura de natura si se intalnesc cu situatii si oportunitati care doar traite au farmec si conduc la amintiri frumoase din copilarie.
THE SECRET SERVICE a gandit evacuarea copiilor din casa la joaca, responsabili fiind Mihai Ene - copywriting si creative direction, Adina Sorescu - strategie si project management, George Bonea - copywriting, Agnana Lungu - art direction si ilustratie, Silviu Andrisoi - design, Mihai Girip - sound design.
L-au lasat pe Kinder afara la joaca, mama lui, Camelia Dau - group brand manager Kinder si matusa, Clara Mericoffer - brand manager.
Productia spotului TV a fost realizata de Trilogy, regie Ross Chin, director de imagine Sorin Serghiuta. Postproductie - Animotion.