What's Up: Ar fi foarte tare sa pot promova ochelarii Google

What's Up: Ar fi foarte tare sa pot promova ochelarii Google

Daca nu vreti sa mai fredonati "Taaaaxi, du-ma unde vreei" noaptea tarziu cand plecati din club, What's Up ne-a propus recent inca o formula, ca sa ne tinem spiritele sus pe timp de toamna: "Miroase a vara din noouuu". In tonul asta il asteptam pe What's Up la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music, ca sa cantati cu el.

Devenit cunoscut pe piata muzicala romaneasca odata cu piesa K la Meteo, o colaborare cu Andra, What's Up se pregateste acum intens de lansarea unui video-album. L-am intrebat si despre asta, dar am vrut sa stim si cum isi intretine imaginea sau cu ce asteptari vine la Cupa publicitarilor la cantat. Nu uitati, pana pe 12 septembrie e liber la inscrieri.

IQads: Cum ai caracteriza imaginea artistului What's UP?
What's Up: Este foarte importanta imaginea unui artist, asta daca ne gandim la cel care vede un model in idolul sau. What's Up nu este diferit de Marius Ivancea. Eu sunt un om sincer, direct, care va spune mereu ceea ce gandeste. Nu stiu sigur daca asta e bine, dar m-am hotarat sa-l tin pe What's Up cu mine toata viata si daca nu ne intelegem bine, devine complicat.

IQads: Cine te ajuta in privinta deciziilor de imagine?
What's Up: Am cativa prieteni care ma ajuta sa arat bine la evenimente si in videoclipuri cum ar fi Adina Buzatu, cu care lucrez din prima zi si care a fost alaturi de mine peste tot, si Dana Budeanu, cu care am avut cateva colaborari reusite. Sustinem si tinerii artisti, cum ar fi Andra Andreescu, cu care am inceput sa colaboram si ne place foarte mult sau cei de la Holly Fashion care, la randul lor, sunt foarte tari.

IQads: Iti administrezi singur contul de social media sau ai ajutor?
What's Up: Da, mereu fac asta. Din pacate vara asta n-am socializat prea mult online, dar le promit celor care imi scriu ca voi recupera timpul pierdut.

IQads: Ce lucruri alegi sa impartasesti cu fanii de pe Facebook? Ce fel de postari ai observat ca primesc apreciere foarte mare? 
What's Up: Le arat mereu imagini din concerte si din turneu, le arat ce fac in studio, ce se intampla in backstage sau le povestesc despre proiectele la care lucrez.  In general, impartasesc cu ei lucruri legate de muzica. Publicul reactioneaza cel mai bine la piese noi, la poze si video-uri funny sau la experientele de backstage pe care le postez.

IQads: Ai endorsat vreun brand pana acum?
What's Up: Da, in prezent am un parteneriat cu Nokia, mai exact Nokia Lumia 1520, un smartphone cu o super camera, cu care filmez cam tot ce fac si care va fi castigat de cel care ne va trimite cel mai funny selfie din istorie. Toata povestea se intampla pe pagina mea de Facebook.

IQads: A devenit asocierea cu brandurile necesara pentru artisti in conditiile in care vanzarile de album sunt in continua scadere?
What's Up: Pregatesc un album de ceva timp, nu stiu cum vor merge vanzarile in cazul meu asa ca nu pot trage o concluzie, insa cred ca orice asociere de succes poate aduce beneficii considerabile ambelor parti.

IQads: In ce conditii nu ai colabora cu un brand?
What's Up: Nu as colabora cu un brand daca acesta nu ma defineste, nu as putea promova sau nu as putea fi promovat de un produs pe care eu nu l-as folosi. De exemplu, Nokia este un brand cu care eu am crescut si m-am bucurat ca-mi este partener.

IQads: Ce branduri respecti si ce branduri nu iti plac?
What's Up: Respect orice brand care a reusit sa faca performanta. Imi plac cei care pun accent pe promovare si imagine, cei care se straduiesc sa ofere calitate si inovatie la un pret justificat. Nu respect brandurile de slaba calitate care se asteapta la profit, sau cele care sunt mega promovate si supraevaluate, dar care dezamagesc clientii.

IQads: Pentru ce categorii de produse si servicii ti-ai dori sa faci publicitate? Pentru care ai refuza sa faci publicitate?
What's Up: Sunt pasionat de muzica, tehnologie, masini si cred ca de aici as putea sa aleg ceva branduri tari cu care as fi mandru sa colaborez. Spre exemplu, ar fi foarte tare sa pot promova ochelarii Google. As refuza insa sa promovez produse alimentare, bauturi alcoolice sau tutun.

IQads: Povesteste-ne o reclama care iti place si una care nu-ti place.
What's Up: Reclamele la Altex si Tocmai.ro sunt cele mai tari reclame pe care mi le aduc mereu aminte.

Exista o reclama la Airwaves care ma scoate din minti, cea in care sufla toti intr-un instrument traditional pe un ritm enervant, peste care se mai si fluera timp de 30 de secunde. Probabil asta a fost strategia lor de promovare.

IQads: Cu care dintre artistii care vin la Cupa Agentiilor ti-ar placea sa te confrunti la karaoke?
What's Up: Ma pot confrunta cu Cabron, Shift, Elena Gheorghe, Delia, Mandinga sau Smiley. Din fericire am avut ocazia de a canta cu toti si mi-ar face placere sa repet experienta. O noutate ar fi cu CRBL, Giulia sau Voltaj. Cred ca m-as distra indiferent de oponent. 

IQads: Cand sa ne asteptam la un nou album?
What's Up: Pregatesc aceasta idee de ani de zile, e o poveste impartita pe episoade care sper sa iasa asa cum mi-am propus. Va fi primul video-album din Romania. Pe langa acest album pregatesc o serie de colaborari alaturi de marii artisti ai generatiei de aur - Mirabela Dauer, Gheorghe Gheorghiu, Gabriel Cotabita si Horia Moculescu. Alaturi de cel din urma voi lansa viitorul meu single "Tanar si nebun" in aceasta toamna. Daca toate ies asa cum ne propunem, le vom integra pe un singur album care va fi o fuziune de stiluri gata sa multumeasca orice ascultator. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related