Duminica s-a incheiat a 9-a editie ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads.
Nu suntem genul care fac un dus si se prabusesc in pat la intoarcerea din vacanta, ci mai degraba maniacii aia care isi desfac bagajul imediat ce au ajuns acasa, isi descarca pozele si le ordoneaza frumos in foldere. Asa ca sa va spunem repede ce s-a intamplat in vacanta ADfel 2014 (18-24 august, in Fabrica):
Primul folder ocupa foarte mult spatiu pentru ca a trebuit sa includem povesti si fotografii de la cele 3 Zile Culturale ADfel cu care a debutat evenimentul. Am stabilit un nou record: 30 de organizatii din zona culturala, sociala, ecologica si educationala, care au gandit peste 50 de moduri neconventionale de a implica participantii in activitatile lor. Am avut in paralel pictura pe apa, schiat de vara, limonade radioactive, confruntare cu o pinata, sapat dupa greseli in nisip, ateliere de upcycling creativ si seminarii de astrologie, tururi ale cartierului - ca sa numim doar foarte putine.
Foto by XMediaStudio - www.xms.ro
Pentru prezenta Zuzu la ADfel o sa folosim un serviciu de transfer pentru ca altfel nu ne descurcam cu pozele uriase. Pentru ca Zuzu s-a facut mare si are si varianta de 1.8 l, participantii la si-au putut comanda doar la ADfel un milkshake enorm, Zuzurias, din care sa imparta cu prietenii de la masa fara teama ca poate trage vreunul mai tare din pai.
Foto by Miluta Flueras http://bit.ly/fotoconcert
Tomi X-tra iute te incinge, dar te si stinge. A pus la dispozitie extinctoare in fiecare seara de ADfel, iar de vineri a adus pompierite cu misiunea de a-i racori pe toti cei care simteau ca le ia foc gura si pompieri care sa-i ia pe sus pe toti cei care apasa butonul de alarma de incendiu.
Foto by XMediaStudio - www.xms.ro
Sharky, poate singurul rechin care sta frumos la poze, a venit sa le aminteasca participantilor la ADfel ca din 25 august avem Shark Week pe Discovery Channel si Animal Planet. A fost jurat la doua probe care premiau cea mai mare muscatura din terasa si cea mai nemiscata postura in contact cu gheata si a rasplatit cu premii rechinesti cei mai curajosi participanti.
Foto by XMediaStudio - www.xms.ro
Playboy #generation a testat indrazneala si spiritul de seductie invitand fete si baieti sa se intalneasca la un blind date pe bune, intr-o cabina perfect intunecata, timp de 3 minute, timp suficient ca sa vezi daca seduci sau se duce.
Foto by Miluta Flueras http://bit.ly/fotoconcert
EuroMiniStorage depoziteaza orice, chiar si ADfel-ul cu totul, asa ca pentru editia asta a facut mai multe demonstratii, invitand participantii sa estimeze cate obiecte de pe un birou de publicitar incap la fix intr-o cutie. Majoritatea oamenilor au subestimat capacitatea unei cutii bine organizate si au lasat o gramada de spatiu liber. Nu-i bai, au loc sa se desfasoare in spatiul liber castigat de la EuroMiniStorage.
Foto by Miluta Flueras http://bit.ly/fotoconcert
Vineri am bagat cate o mana curioasa pe fiecare latura a unei cutii mari de la eMAG si, pe pipaite, am incercat sa ghicim ce produs se ascunde acolo ca sa putem sa-l luam acasa daca nimerim. Dar nu era suficient sa ne dam seama ca e vorba de o tableta, un smartphone sau un ondulator, ci trebuia sa spunem si brandul, si modelul, ajutati de o cautare pe eMAG.ro, prin tabletele puse la dispozitie.
Foto by Ionut Marius - Uncle Jeb Studio www.unclejebstudio.ro
Raiffeisen Bank spune ca Viata fara CASH e mai usoara, asa ca a profitat de ocazia ADfel sa arate cum vine asta. Trei dintre oamenii care si-au platit consumatia din terasa Fabrica fara cash au castigat inapoi contravaloarea sumei cheltuite la masa. Mai mult, cine a platit cu un card Raiffeisen Bank a primit pe loc un voucher la bar.
Foto by Ionut Marius - Uncle Jeb Studio www.unclejebstudio.ro
TUC ne-a spus cine suntem in functie de ce alegeri facem, printr-un test de personalitate ADfel. Am ales 3 obiecte fara care nu am rezista la ADfel si am primit un profil pe loc care sa ne faca sa ne simtim mai frumosi si mai destepti.
Foto by Ionut Marius - Uncle Jeb Studio www.unclejebstudio.ro
Gelato D’Amore ne-a lamurit odata si pentru totdeauna ca gelato nu se confunda cu inghetata, asa cum nu confunzi un fruct cu un extract de fruct. Am testat tot felul de gusturi si am inteles cum sunt ele diferite de arome.
Foto by Cristina Petrescu - Uncle Jeb Studio www.unclejebstudio.ro
Pentru cei care au vrut sa vada ce s-a mai intamplat spectaculos prin lume, am pregatit studii de caz ale unor idei neconventionale din 2014, in cadrul ADfel Galleries, cu ajutorul AdProduction, solutions partner. Iar in fiecare seara am pregatit o jumatate de ora de proiectii ale unor spoturi premiate si recunoscute international, pe cate o tema diferita.
Foto by Ionut Marius - Uncle Jeb Studio www.unclejebstudio.ro
FIVE'S a asigurat regia si spectacolul la ADfel 2014. FIVE'S - Creator de Spectacol are toate ingredientele artelor spectacolului, vazute si nevazute: Sunet, Lumini, Scenotehnica, Video, Pirotehnie, Efecte speciale, manuite de tehnicieni inimosi si isteti.
Foto by Miluta Flueras http://bit.ly/fotoconcert
Pe pagina de Facebook IQads puteti sa rasfoiti albumele de vacanta alcatuite de fotografii si videografii oficiali ADfel: Miluta Flueras de la ArtKlub, Uncle Jeb Studio, XMedia Studio, 438 studio, freelancerul Dorin Moldoveanu si Diana Gandila de la IQads.
ADfel este gazduit de Fabrica si sustinut de MVcom. Partenerii media ai evenimentului sunt 220.ro, VICE, Revista de Povestiri, Revista Zeppelin, Times New Roman, Mixtopia, Realitatea.net, BestJobs si Kiss FM. ADfel este gazduit de Fabrica si sustinut de MVcom.
ADfel a fost organizat de echipa IQads: Marin Preda, Adriana Jescu (business developers), Iulia Bacanu, Cristi Avram, Mihaela Craciunescu (project management), Sonia Ardelean, Ionut Maxim, Diana Bercu, Miruna Spataru (editorial).
Despre ADfel
ADfel e singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public pentru o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor noua editii ADfel organizare de IQads pana acum au fost implementate mai mult de 500 de idei neconventionale de la 130 de branduri si organizatii implicate.