Anul asta la ADfel, Raiffeisen Bank ne-a facut o oferta pe care n-o puteam refuza. Cui nu-i place cand achita altcineva consumatia era intrebarea-cheie, iar raspunsul, destul de usor de intuit. Raiffeisen Bank atunci a devenit un sponsor al publicului de la ADfel si le-a spus ca face cinste. Tot ce aveau de facut era sa-si achite nota de la Fabrica cu cardul. Iar cine avea card la Raiffeisen Bank - si il si punea spre folosinta - primea pe loc un voucher la bar.
Despre Viata fara CASH ne-a povestit la ADfel o domnisoara foarte sprintena care ne indemna la tranzactii smart. Pentru ca timpul economisit se srange daca ne rezolvam treburile bancare online/ pe mobil/ cu cardul. N-am auzit pe nimeni sa fie foarte multumit cu timpul care-i ramane pentru detalii mici precum nevoia de relaxare - taman bine.
Foto by XmediaStudio - www.xms.ro
Foto by XmediaStudio - www.xms.ro
Lumea de la terasa stia care-i treaba cu Viata fara CASH si in jur vedeam cum cardurile bancare sunt puse "la munca". Intr-un final, 3 consumatori norocosi si-au primit si contravaloarea consumatiei, speram ca au baut si mancat pe saturate.
Sa vedem din poze ce si cum:
Activarea a fost dezvoltata de Raiffeisen Bank si Saatchi & Saatchi.
ADfel a fost organizat de echipa IQads: Marin Preda, Adriana Jescu (business developers), Iulia Bacanu, Cristi Avram, Mihaela Craciunescu (project management), Sonia Ardelean, Ionut Maxim, Diana Bercu, Miruna Spataru (editorial).
Fotografii si videografii oficiali ADfel au fost: Miluta Flueras de la ArtKlub, Uncle Jeb Studio, XMedia Studio, 438 studio, freelancerul Dorin Moldoveanu si Diana Gandila de la IQads. Scenotehnica a fost asigurata de FIVE's - Creator de Spectacol.
ADfel este un eveniment IQads, care a avut loc intre 18 si 24 august 2014, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul a inceput in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea a fost libera. Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.