International English Language Testing System (IELTS) comunica printr-un spot video

International English Language Testing System ( IELTS ) - cel mai popular test de limba engleza din lume cu peste 2 milioane de teste  sustinute anual la nivel global se va promova si prin intermediul primei creatii video facuta in Romania.

"Spotul este realizat in principal pentru mediul online si isi propune aducerea brandului IELTS in atentia publicului tanar, foarte activ in mediul online si care isi doreste o experienta internationala, fie ca vorbim de studii sau de lucru in afara tarii" a declarat Luise Georgiana Vuiu, Head Marketing & Projects, BRITISH COUNCIL ROMANIA .

Echipele implicate in realizarea spotului sunt:

Din partea agentiei ADD MEDIA COMMUNICATION: Florin Oprea si Gabriela Oprea

Casa de productie implicata in proiect este Egregora Film Production, iar regia este semnata de Andrei Chiriac.

Din partea BRITISH COUNCIL ROMANIA, clientul acestei campanii, au participat Luise Georgiana Vuiu, Head Marketing & Projects si Claudia Ciovica, Online Communication Specialist.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related