Vineri, la ADfel, eMAG va face o livrare speciala: o cutie cu o gramada de cadouri pentru participantii la eveniment.
Daca sunteti curiosi ce ati putea primi din cutia misterioasa, intrati pe eMAG.ro, ar putea fi oricare dintre produsele de acolo.
Ca sa puneti mana pe ele, trebuie doar sa... puneti mana pe ele. Adica sa le pipaiti fara sa le vedeti si sa ghiciti cam ce ar putea fi. Apoi, totul va fi istoria fericita a 24 de castigatori care vor pleca acasa cu premiile livrate de eMAG.ro la ADfel.
Activarea este semnata de agentia Geometry Global, cea mai mare agentie de activare de brand, si face parte din campania "Milioane de feluri de a te bucura". Campania ilustreaza reactiile unor categorii diverse de consumatori pentru a arata, intr-o maniera mai personala, finalitatea unei cumparaturi, in contextul in care utilizatorii romani nu sunt cu totul familiarizati cu achizitia de produse si servicii online.
Colaborarea eMAG – Geometry a inceput in 2012 cu o campanie TV de imagine: trei spoturi ce concretizeaza simplitatea si eficienta serviciilor: "Cel mai simplu mod de a cumpara. Cel mai sigur mod de a livra. Milioane de feluri de a te bucura".
ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Despre eMAG
eMAG este cel mai mare magazin online din regiune si unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din Romania. In ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat in poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientarii sale permanente către client, manifestata prin servicii care creeaza noi standarde in piata, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garantia Plus si Deschiderea coletului la livrare.
Oferta eMAG se extinde permanent, atat cu noi categorii de produse, cat si prin eMAG Marketplace, prima platformă online din Romania care grupează mai mulţi retaileri.
eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferentiate pe categorii de angajati, precum si cea mai mare Academie din mediul privat. eMAG ofera singurul MBA specializat pe ecommerce din Romania cu profesori experimentati in business-ul international.
Despre Geometry Global
Geometry Global este cea mai mare si complexa agentie de activare de brand, livrand marketing de brand sub o filozofie unica: "Precision Activation". Aceasta abordare se concentreaza asupra mixului de ”context” si ”continut” menite sa influenteze comportamentul consumatorilor. Cu o echipa de 4000 de experti din 56 de piete, reteaua globala dezvolta programe de marketing conectand oamenii cu brand-urile la momentul potrivit, la locul potrivit si in modalitati diferite. Lansat in iunie 2013, Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP. Pentru mai multe informatii, vizitati www.geometry.com.
[UPDATE] Prezentam in continuare lista castigatorilor campaniei "ADfel de bucurie de la eMAG":
Runda 1
- Cafetiera Electrolux EKF 3100
- Diaconu Daniela Ioana
- Tomas Alexandra
- Bogoslov George
- Uscator Philips HP4935/22
- Birzan Elena
- Cristea Irina
- Tomas Mariana
- Telefon mobil Nokia XL, Dual SIM
- Conteanu Alexandra
- Militaru Diana
- Stefan Silvian
- Apa de toaleta Givenchy Play Intense, 50 ml
- Petre Claudia Roxana
- Cocioaba Daniela
- Craciunescu Mihaela
Runda 2
- Ondulator Elite Rowenta CF3312F0
- Dulgheru Luiza
- Negricea Ovidiu
- Buzianu Raluca
- Aparat de tuns Philips HC3420/15
- Baican Tudor
- Stefan Andrei
- Dobrescu Evelyne
- Tableta Samsung Galaxy Tab 3 Lite
- Dinu Lucian
- Olteanu Marian
- Stefan Mircea
- Periuta de dinti electrica Oral-B Vitality D12 – 513 W
- Popescu Razvan
- Marcu Anca
- Ghergut Petre