Ii mai stiti pe simpaticii Newcastle Brown Ale si consultantul lor de marketing si comunicare de mare anvergura, Droga5. Din 2012 incoace, de cand cu platforma No Bollocks, ne tot dau motive sa radem si sa le admiram flow-ul constant de sclipiri publicitare. Sunteti curiosi care e ultima bomboana pe care au scos-o? Nu foarte demult, vorbeam despre cum ar arata America britanizata pe care ne-am imaginat-o cu ocazia campaniei If We Won, unde apareau si niscaiva celebritati britanice – Elizabeth Hurley, Stephen Merchant si Zachary Quinto. Acum, Newcastle fac un apel la consumatori, perfect coerent in ansamblul lucrurilor: aparent, si-au spart tot bugetul de marketing pe vedetele amintite, asa ca au nevoie de o mana de ajutor cu ad-urile.
Faceti-ne si noua ad-urile: Newcastle Brown Ale ne exploateaza si ne incanta in acelasi timp
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: