Bunge Prio va realiza campanii de media pentru brandurile sale, Floriol si Unisol, alaturi de OMD Romania.
In urma unui atent proces de selectie a propunerilor primite din partea a 4 dintre cele mai importante agentii de media invitate la pitch, OMD Romania este partenerul ales pentru furnizarea serviciilor de strategie, planificare si media buying de catre Bunge Prio, lider in domeniul agribusiness si alimentar.
„Floriol si Unisol sunt branduri cheie pentru piata uleiurilor din Romania iar prioritatea noastra pentru aceasta toamna este reluarea eforturilor strategice de comunicare pentru intarirea pozitionarii lor pe piata. Floriol este uleiul care inspira sanatate si pofta de viata in timp de Unisol este, cu siguranta, alegerea romanilor atunci cand vor sa se intoarca la aromele mancarii romanesti traditionale. In acest sens, planuim campanii integrate care sa sustina pozitionarile celor doua branduri si avem incredere ca OMD Romania va fi un partener esential pentru implementarea cu succes a acestor campanii”, a declarat Adela Vladutoiu, Food Director Romania & Bulgaria Bunge Prio.
OMD va dezvolta strategiile de media si va implementa campaniile de comunicare pentru brandurile din portofoliul Bunge Prio incepand cu luna august a acestui an.
Bunge Prio este un joint-venture creat in 2012 intre Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) si Martifer (www.martifer.com), care integreaza capacitatile de colectare si procesare a semintelor oleaginoase detinute de cele doua companii in Romania si Bulgaria. Grupul este unul dintre cei mai importanti traderi de pe piata locala si lider in piata de ulei imbuteliat si in productia de bio-diesel. Prin facilitatile sale integrate de productie din Buzau si Lehliu, Romania, Bunge Prio are o capacitate de prelucrare seminte oleaginoase de peste 1 milion de tone.
OMD Romania este o companie de media parte a grupului international Omnicom Media Group.