Giulia: Colaborez numai cu branduri care ma ajuta in viata de zi cu zi

Giulia: Colaborez numai cu branduri care ma ajuta in viata de zi cu zi

Giulia vine sa cante cu publicitarii la Cupa Agentiilor la Karaoke powered by Cat Music. Pana atunci, vorbim cu ea despre modul in care social media i-a schimbat relatia cu fanii, despre ce inseamna "prea sexy" si despre campaniile pe care le-a facut pentru branduri.

IQads: Te stiu de cand erai adolescenta din Candy si acum m-am uitat pe pagina ta de Facebook si am vazut ca ai un copilas. Sa-ti traiasca. Care sunt cele mai importante lucruri pe care le-ai invatat despre imaginea ta publica in toti anii astia?
Giulia: Multumesc frumos! Timpul petrecut in fata publicului m-a invatat ca atunci cand alegi aceasta cale renunti din start la o mare parte din viata personala, din intimitatea ta. Esti ca o carte deschisa. Si atunci trebuie sa fii atent la fiecare pas pe care il faci, pentru ca reprezinti un exemplu pentru cei care te asculta.

IQads: Ai prins si perioada in care fanii iti trimiteau scrisori la casuta postala X, cand nu exista YouTube si trebuia sa stai toata ziua cu Atomicul deschis ca sa vezi videoclipul preferat sau cand “un like” nu avea nicio semnificatie. Spune-mi cum ti se pare schimbarea pe care au adus-o retelele sociale in comunicarea artist-admirator. Crezi ca azi cantaretii risca sa comunice prea multe chestii despre viata lor? Unde vezi limita intre informatii despre cariera ta si chestii personale postate pe Facebook?
Giulia: Perioada in care primeam o multime de scrisori, le deschideam si incepeam sa citesc pagini intregi ramane una dintre cele mai frumoase. Era o altfel de incarcatura emotionala, poate mult mai puternica decat cea care te incearca acum cand citesti un mesaj pe Facebook sau vezi ca ai primit mii de Like-uri si comentarii la o poza.

Acum, avantajul este ca prin intermediul retelelor sociale se poate comunica mult mai usor. Oriunde te-ai afla, ai acces la internet si iti poti face timp sa le raspunzi fanilor.

Ce doreste sa transmita un artist prin intermediul paginilor de Facebook, Twitter sau Instagram, este alegerea fiecaruia. Sunt multi care anunta evenimentele importante din viata lor, sau transmit mesaje personale pe internet, iar altii se rezuma la a posta lucruri legate de cariera lor.

IQads: Cu ce ai vrea sa ramana cineva dupa ce iti asculta muzica? Despre ce canti?
Giulia: Cant, in mare parte, despre dragoste, cel mai frumos “dar” pe care il poate primi un om, si tot ce tine de acest sentiment, cu bune si cu rele. In piesele mele mai vechi, dar si in cele pe care le-am lansat impreuna cu HaHaHa Production, se regasesc toti cei care traiesc ca sa iubeasca, care au inteles ca iubirea este cea care ne tine tari si care da un sens vietii. Sunt sigura ca muzica mea atinge chiar si persoanele care, din diferite motive, au incetat sa mai creada in iubire, in suflete pereche si in relatii.

IQads: Care crezi ca e cea mai indreptatita comparatie dintre urmatoarele (si de ce):
industria muzicala romaneasca din 2014 e ca:
- un haos;
- o petrecere unde toata lumea se cunoaste cu toata lumea, dar nimeni nu se suporta;
- o gradina sub soare unde e loc pentru toata lumea si e bine ca exista diversitate;
- o parcela de pamant pe care rasadurile de floarea soarelui sunt foarte bine delimitate de cele de rapita;
- niciuna dintre variantele de mai sus, pentru ca ai tu o comparatie mai buna (care?).
Giulia: “O gradina sub soare unde e loc pentru toata lumea si e bine ca exista diversitate” – se apropie de adevar. Toti suntem liberi sa incercam, dar vor ramane pana la final doar cei care au cu adevarat muzica in sange si au ceva de transmis.

IQads: Uau, tocmai m-am uitat la videoclipul piesei tale “Jocuri deocheate” si e foarte sexy. Cat de subtire crezi ca e limita intre “arat cat trebuie” si “arat prea mult”? Simti ca e obligatoriu pentru un artist de azi sa-si joace si cartea asta sexy ca sa aiba succes?
Giulia: Cred ca aspectul fizic conteaza foarte mult si trebuie sa ai o imagine impecabila. Ca artist, nu esti obligat sa iti joci cartea sexy pentru a avea succes, insa ca femeie, de ce sa nu profiti de calitatile pe care le ai?! Poti fi sexy fara sa arati prea mult. O femeie se poate pune in valoare, atat fizic, cat si pe plan profesional, chiar si atunci cand poarta o pereche de jeansi cu tenisi. Cum spuneam si mai sus, este alegerea fiecaruia cum doreste sa se arate in fata celorlalti si ce asteptari are de la ei. Pentru ca primesti ceea ce oferi.

IQads: Stiu ca ai aparut in campanii pentru Colgate si Farmec. Ce asteptari ai de la colaborarile cu branduri si in ce conditii nu ai accepta una?
Giulia: Colaborez cu branduri care ma ajuta in viata de zi cu zi, iar cand spun asta ma refer la cele care ma ajuta sa imi pastrez o imagine buna, imi fac bine. Colgate ajuta la sanatatea danturii, iar Farmec la mentinerea unui ten curat si luminos.

Atata timp cat eu am incredere in produsul pe care il promovez, accept cu drag.  

IQads: Poti sa imi spui o reclama care iti place si una care nu iti place?
Giulia: Imi place reclama la gama de produse de ingrijire Farmec Natural si nu o spun doar pentru faptul ca apar eu in acel spot. :) Am numit-o pe aceasta pentru ca este vesela, inspirata si promoveaza un brand romanesc foarte bun.

Din ce am vazut recent pe TV, cred ca cel mai putin ma atrag reclamele de tipul „teleshopping”. Sunt incredibil de lungi si de fortate.

IQads: Cum crezi ca o sa se prezinte publicitarii la Cupa Agentiilor la Karaoke power by Cat Music?
Giulia: Sunt convinsa ca nu vor lipsi emotiile, dar ca toti vor veni cu lectiile facute de acasa. O sa fie multa voie buna, multe rasete, si toti vor simti pe pielea lor ce inseamna sa fii artist.

IQads: Ce sfaturi le dai? Cum sa se pregateasca?
Giulia: Ii sfatuiesc sa isi odihneasca vocea cu o zi inainte, sa se incarce cu energie pozitiva, sa traga aer curat in piept si sa isi imagineze ca sunt cei mai tari artisti ai momentului!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related