Azi, 14 august, este ultima zi de inscrieri la Grand Spood 2014, singura competitie de parodiat reclame din Romania, organizata pentru al 8-lea an de IQads. Lucrarile sunt inscrise pe The Creator, platforma care reuneste cea mai importanta comunitate creativa din Romania.
Spoof-urile vor fi evaluate de experti ai industriei de marketing si comunicare din Romania, dar si de catre publicul larg, care va putea vota lucrarile preferate online, prin platforma The Creator. Autorul lucrarii care se claseaza pe locul I in topul juriului profesionist va fi premiat cu 5.000 de lei, iar autorul lucrarii preferate de publicul care voteaza online va fi rasplatit cu 2.000 de lei.
Juriul profesionistilor Grand Spoof 2014 este format de Liviu David (Creative Director, Next Advertising), Sergiu Floroaia (Stand-up comedian, Sector 7), Alex Dona (Managing Partner, Times New Roman), Hypno (Regizor) si Marin Preda (Business Developer, IQads&SMARK). Fiecare membru al juriului va acorda note de la 1 la 10 fiecarui spoof inscris, urmand ca materialul care acumuleaza cel mai mare punctaj sa fie declarat castigator. Juriul va avea in vedere 3 criterii: originalitate (33,3%), adecvarea la brief (33,3%), aprecierea personala a juratului (33,3%).
Nota data de juriu va fi completata de juriul online, care e invitat sa voteze lucrarea preferata pana duminica, 17 august, pe platforma The Creator.
Cele mai bune spoof-uri inscrise la aceasta editie vor face subiectul unei proiectii ce va avea loc in joia ADfel, pe 21 august, la terasa Fabrica (str. 11 iunie, nr.50, Bucuresti).