Peste 2000 de tineri au raspuns provocarii Samsung si s-au inghesuit sa faca salturi spectaculoase la salteaua gigant
Momentum Romania a semnat activarea brandului Samsung – pentru produsele Samsung Galaxy S5 si Samsung Galaxy Tab S – din cadrul Festivalului Summer Well 2014, unul dintre cele mai populare festivaluri din Romania, aflat la a 4 a editie.
Pentru a impresiona un public numeros - tineri, activi si pasionati de tehnologie – Momentum a dezvoltat si implementat 8 activari speciale, toate avand ca punct de plecare elemente cheie ale celor doua produse Samsung: fast auto focus, vivid colors, heartbeat monitoring, waterproof, slim, light as a feather, powersaving.
Cea mai de succes activare a fost insa salteaua gonflabila gigant, unde peste 2000 de tineri (si nu numai) s-au inghesuit sa sara, uneori formand cozi de peste 150 de metri si trebuind sa astepte in medie 45 de minute pentru a sari.
Punctul culminant al experientei l-a reprezentat faptul ca fiecarui participant i se faceau poze in timpul saltului, cu ajutorul telefonului Samsung Galaxy S5. 1000 de astfel de poze din cele 2 zile de activari au fost postate pe pagina de facebook Samsung Mobile Romania.
„Samsung Galaxy S5 este atat de rapid incat poate face focus pe un obiect sau o persoana, chiar si cand aceasta este in miscare – in cazul nostru era vorba de o cadere spectaculasa de la 6 metri inaltime. Activarea de la Summer Well a avut ca obiectiv sa sublinieze acest element unic si inovator al telefonului iar cu ajutorul saltelei, a salturilor si curajului a 2000 de oameni am reusit se facem acest lucru. Faptul ca am atras mii de oameni in fiecare zi ne demonstreaza ca am reusit sa-i surprindem cu ceva iesit din comun, dar, cel mai important, este faptul ca am reusit sa generam o intreaga conversatie in social media pentru ca fiecare participant a dorit sa-si posteze „zborul” pe retelele sociale”, a declarat Andrei Toniuc, Chief Growth Officer Momentum Romania.
De asemenea, toti cei care au trecut pe la evenimentele speciale Samsung si au participat la provocari, au intrat direct in cursa pentru castigarea unui Samsung Galaxy S5 sau o Samsung Galaxy Tab S.
Toate activarile au fost filmate cu telefonul Samsung Galaxy S5 iar momentele cheie le puteti viziona aici:
Echipele Momentum Romania care au contribuit la dezvoltarea campaniei: Chief Growth Officer: Andrei Toniuc, Creative Director: Ionut Moscu, Art Directors: Andrei Margarit si Catalit Garbulet, Copywriter: Ilona Iftode, Account Manager: Dragos Vintu, Senior Account Executive: Alexandra Pescaru, Event Director: Ovidiu Radu, Event Managers: Roxana Preda si Daniel Muntanu, Production Director: Aurelian Aldescu