CarnationGroup part of POSSIBLE a creat o noua aplicatie de Facebook pentru programul de fidelitate Flying Blue al grupului Air France-KLM, parte din campania "Viata e mai dulce cu Flying Blue". Aplicatia a fost realizata pentru 4 tari din Europa Centrala - Romania, Ungaria, Cehia si Polonia - si ii invita, in perioada 6-31 august 2014, pe utilizatorii de Facebook sa isi scaneze profilurile, urmand ca cei care au calatorit in strainatate in 2013 sa fie premiati cu mile bonus si vouchere de reducere, informeaza un comunicat emis de agentie.
Scopul campaniei este cresterea awareness-ului programului de fidelitate Flying Blue in cele 4 tari participante. Conceptul a pornit de la principiul potrivit caruia oamenii care au calatorit mult in 2013 isi vor dori sa faca acelasi lucru si in 2014. Ideea creativa din spatele campaniei a fost de oferi inapoi o parte din milele pierdute in 2013 si de a beneficia de ele in 2014 pe baza check-in-urilor facute pe Facebook de utilizatori.