Proaspat scoase din desaga: alte 10 activari de la Zilele Culturale ADfel

Proaspat scoase din desaga: alte 10 activari de la Zilele Culturale ADfel

Mai e un pic si incepe. Un eveniment pentru sufletul tau, unde brandurile si ONG-urile se intrec ca sa te faca sa te minunezi si sa te distrezi chiar in Bucuresti. Vorbesc de ADfel 2014 desigur, programat intre 18 si 24 august. Ati face bine sa nu ne parasiti pentru mare si munte fix atunci. Si pe post de motivare, o sa va vorbesc acum  despre alte 10 activari din cadrul Zilelor Culturale ADfel – cele 3 zile innobilate dedicate fundatiilor si ONG-urilor, cu care va debuta festivalul neconventionalului publicitar. Primele 10 vi le-am indexat aici, iar maine ridicam cortina si aflam despre toate 30. Sa nu spuneti ca nu v-am zis.

Avem in premiera planetara si harta cu dispunerea in terasa a tuturor. Cititi, vedeti, punctati-va traseul.

Art Psypedia ne lanseaza o provocare: cat de dispusi si pregatiti mai suntem oare sa cunoastem in real life persoane necunoscute? Ei ne intreaba, tot prin ei o sa aflam si raspunsul. Cu proiectul Know each other in one minute/Cu capu'n nori, fundatia isi propune sa ofere la ADfel un prilej de interactiune intre oameni ca alternativa la modalitatile virtuale de comunicare. O sa fim motivati sa comunicam si sa experimentam interactiunea cu persoane straine, ca o forma de dezvoltare personala. Comunicarea doar face parte din procesul de cunoastere si autocunoastere, nu-i asa?

Un copacel in ghiveci, cu nas, ochi si gura ne va indemna sa ne facem selfie-uri cu el. Cu alte cuvinte, e vorba de conceptul #TreeSelfie, pe care ni-l propun cei de la Mai Mult Verde. Publicul va posta poze cu copacelul-uman pe FB, iar asociatia va planta un copac real in numele lor. Ne informam cu ocazia asta si despre campania de impaduriri a asociatiei, dar si despre cum poti planta copaci pe cont propriu.

Vremurile bune ale tineretii sunt punctul central al activarilor gandite de Scoala de Valori. Your Highschool Cloud o sa ne faca sa picam in butoiul cu melancolie – fiecare participant o sa primeasca un nor confectionat din vata si baloane sau carton, pe care va putea sa-si ataseze amintirile liceene – vor scrie despre cine au fost ei pe parcursul celor mai frumosi ani, vor pune poze din liceu,vor adauga prieteni si alte lucrusoare care iti inmoaie inima. Alta isprava care o sa ne umezeasca ochii: o sa avem amenajat un set-up de liceu cu o banca pentru cei care nu au prins vremea selfie-urilor in liceu.

Atelierul Eco-Social este un atelier de reconditionare de mobila si tamplarie, precum si un spatiu pentru creatie si productie unde se readuc la viata obiecte vechi prin reciclare creativa sau upcycling. Il aduce la ADfel asociatia Salvati Dunarea si Delta, alaturi de mai multe obiecte de mobilier upcyclate - ca sa vedem ce le sta in putere sa creeze.

Ateliere de reciclari neconventionale o sa incropeasca pe terasa Fabrica si Asociatia D'Avent. Anume, ateliere de gravat pe sticla, pirogravat pe lemn, mesterit bijuterii, cum sa facidesign de portofele si rame foto din hartie sau demonstratii de mesterit mobilier din paleti. Toate sunt parte din proiectul ReciclareCreativa.RO, care ne asteapta si cu expozitii de produse deja reciclate creativ si interactiuni indrumatoare de mestesug cu artisti in actiune.

 Pentru cei care iubesc tehnologia si calculatoarele complet si in profunzime, pana la componentele de hardware, o sa avem si un atelier de Reciclare IT. Deci o sa ne putem face si cumpara brelocuri si magneti din componente IT ce nu mai pot fi utilizate, dar si bijuterii eco (cercei, lanturi cu pandantiv, brose) din mesh-uri publicitare reciclate. Activarea le apartine celor de la Ateliere fara Frontiere.

UNICEF vine la ADfel cu o experienta interactiva prin care vom fi pusi fata in fata cu situatia abuzului unui copil, iar pe masura ce intaintam, o sa avem parte de niste intamplari neasteptate. Proiectul face parte din noua campanie UNICEF #STOPviolentei, care va fi promovata prin intermediul unei stampile #STOPviolentei, "aplicate" tuturor celor care vor sa isi ia in mod public angajamentul de a preveni violenta asupra copiilor.

O petrecere nu e completa fara niste karaoke. Mai ales inspre final, cand te-ai mai ametit. Daca esti de acord cu asta, o sa te bucuri la vestea ca Brigada de Voluntari va reproduce un sistem de karaoke pentru un colt dedicat celor 15 minute de faima la care avem cu totii dreptul: Arata-ti talentul la karaoke! Cantaretii spontani de la terasa vor purta masti ale membrilor din formatia pe care o interpreteaza si vor primi badge-uri personalizate, cum au organizatorii concertelot de amploare. O sa te simti ca un veritabil rock star, chiar si cu o audienta la scara mai mica.

Si, ca sa documentam tot ce se intampla pe parcursul frumoaselor Zile Culturale, Art Out ne propun o super idee si ne indeamna: Fii jurnalist pentru o zi si poti scrie povestea unei editii ALTfel! Ce inseamna asta: timp de 3 zile, redactorii revistei o sa adune de la vizitatorii din terasa fotografii, articole, mini-interviuri, povesti si reportaje pentru o editie speciala ALTfel, publicata online.

ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads, Facebook.com/ADfel si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Ne vor surprinde entuziasmul in mod profesionist fotografii si videografii oficiali ADfel. Responsabili cu fotografia sunt: Miluta FluerasUncle Jeb Studio, XMedia Studio. Cu camerele video ne vor urmari incognito 438 studio, Dorin Moldoveanu si Diana Gandila. Ne vedem acolo!

Partenerii media ai evenimentului sunt 220.ro, VICE, Revista de Povestiri, Revista Zeppelin, Times New Roman, Mixtopia, Realitatea.net, BestJobs si Kiss FM. ADfel este gazduit de Fabrica si sustinut de MVcom.

Despre ADfel

ADfel e un eveniment IQads. E singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public pentru o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor opt editii ADfel de pana acum au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale de la 100 de branduri si organizatii implicate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related