Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.
Daca esti ca mine, si tu te-ai intristat cand colectiile de seriale de pe Vplay au disparut. Stiai ca in strainatate e mult mai greu sa vezi gratuit pe net filme si seriale si te-ai temut ca ne indreptam si noi in aceeasi directie. In acelasi timp, stiai si de alte cateva site-uri asemanatoare, fie romanesti, fie din alte tari, si te-ai calmat. Dar da, in strainatate asa e, sa vezi un film online si gratis e o chestie atat de rara incat, in Rusia, Grolsch s-a gandit ca merita sa faca o promotie in care isi recompenseaza consumatorii cu o astfel de experienta.
Ideea Grolsch e buna, dar si mai buna e ideea programatorului si CEO-ului studioului Heads and Hands. Acesta a inlocuit codurile de sub capace - pe care trebuia sa le introduci pe un site ca sa poti vedea un film - cu un dispozitiv bluetooth de tip beacon. Acesta e inserat in capacul berii, ceea ce inseamna ca sticla "comunica" cu toate dispozitivele tale care au bluetooth. Ceea ce mai departe inseamna ca in loc sa parcurgi mai multi pasi ca sa ajungi la filmul pe care Grolsch il promite, trebuie doar sa-ti deschizi berea si s-o apropii de laptop. Lenesilor cu siguranta li se va parea super ideea asta, nu stiu ce parere vor avea directorii de marketing, avand in vedere ca sa produci dispozitivele si sa le inserezi in capacele de bere e cu siguranta mai scump decat sa imprimi un cod si gata.