In primii 6 ani, Kubis Interactive s-a remarcat prin rezultate financiare si investitii in echipa, insa de acum vrea sa fie recunoscuta mai mult si pentru creativitatea proiectelor. Primul pas a fost facut la 1 august, prin aducerea unui Creative Director: Eugen Suman va conduce de acum incolo departamentul de creatie.
Agentia a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 1.8 milioane de euro, cu 20% mai mare decat in anul anterior, a inaugurat un studio propriu de post-productie AV, a deschis un birou in Houston si si-a marit echipa din Romania, care astazi depaseste 60 de angajati.
Eugen Suman are o experienta de opt ani in publicitate, dintre care ultimii trei la agentii din afara tarii. A condus departamentele de creatie ale agentiilor JANDL Bratislava, Labstore / Y&R Praga si McCann Erickson Praga si a lucrat ca freelancer pentru BBH si TAG din Londra. Proiectele coordonate de el au castigat premii si shortlist-uri la Cannes Lions, Epica, Golden Drum, PIAF, ADC*Global si ADC*CZ Awards.