DERO, brand traditional romanesc cu o istorie de peste 40 de ani, si-a dorit sa ofere consumatorilor romani ocazia de a alege noua haina a prospetimii DERO. Nu demult le-am cerut pasionatilor de design inspirati de plaiurile mioritice si traditiile romanesti sa creeze noul ambalaj al unuia dintre sortimentele DERO, care va ajunge pe rafturile din tara. Am primit 180 de inscrieri, dintre care au fost alese 10, dupa preferintele publicului de pe platforma The Creator si in urma unei jurizari profesioniste.
Cristina Avram ne-a spus ca a inceput sa cocheteze cu graphic design-ul de la frageda varsta de 3 ani. Intre timp, si-a luat si niste diplome in domeniu, a bifat si cateva concursuri, iar la competitia DERO s-a inscris pe ultima suta de metri. N-a fost o decizie proasta, pentru ca iat-o ajunsa cu 2 lucrari in finala. Designurile inscrise de ea difera ca abordare: unul merge pe motive romanesti tricolore, iar celalalt pe motive florale si culori mai variate.
Va indemnam din nou la vot: nominalizati designul preferat in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO pana duminica, 3 august, la ora 23:00. DERO premiaza implicarea voastra cu sansa de a castiga o excursie pentru 2 persoane in inima Romaniei sau cu unul dintre cele 17 pachete de DERO Ozon+ automat, la 8 kg. In urma voturilor, precum si unei a doua jurizari, se va decide cum va arata ambalajul editiei limitate DERO. Miza e mare: ambalajul ales va fi lansat in magazine in perioada toamna-iarna 2014 si va fi premiat cu 4.000 RON.
IQads: Spune-ne un pic despre tine. Ce diplome ai, la ce iti folosesc, ce faci in viata de zi cu zi?
Cristina: Diploma de designer, ca urmare a absolvirii Facultatii de Design, Timisoara. In rest, cateva certificate de la diferite programe de studii de perfectionare/specializare/initiere si diplome de calificare la diferite concursuri nationale castigate. In viata de zi cu zi sunt designer la o firma de software olandeza. After job, ma relaxez practicand diferite sporturi sau pictand, plimbandu-ma cu motocicleta vara sau mergand la vanatoare iarna.
IQads: Cand te-ai apucat sa cochetezi cu graphic design-ul?
Cristina: La 3 ani.
IQads: Cum ai aflat de competitia DERO si cum ai decis sa te inscrii?
Cristina: Am deschis un e-mail primit de la IQads cu cateva ore inainte de inchiderea competitiei si m-am decis sa ma inscriu, pentru ca am simtit ca am sanse sa castig.
IQads: Ce ti-ai propus initial cand te-ai inscris in competitie?
Cristina: Sa ma joc putin.
IQads: Cum ai abordat brieful, de unde ti-a venit inspiratia?
Cristina: Am citit cerinta voastra de design, iar inspiratia nu mi-a venit. Este la mine de obicei :)
IQads: Spune-ne cum a evoluat realizarea lucrarii finaliste.
Cristina: Am cautat pe internet motive populare romanesti si le-am asezat pe hartia virtuala pe cele pe care le-am recunoscut din inima Romaniei, mai exact de pe Valea Hartibaciului, si mai ales modelul pe care il regasesc si pe tesaturile realizate de bunica mea, la care am juxtapus tricolorul nostru. Compozitia a venit de la sine, data fiind forma ambalajului DERO.
IQads: Ce parere ai despre initiativele brandurilor de a revitaliza cultura si traditiile romanesti, cum este cea a DERO?
Cristina: In ziua de astazi, cu atata influenta fortata din Occident, este apreciata orice initiativa de acest gen care promoveaza valorile si simbolurile populare nationale. Felicitari!
IQads: Ce-ar insemna pentru tine sa castigi competitia?
Cristina: Inca o competitie castigata.
IQads: Spune-ne despre alte proiecte ale tale despre care ar trebui sa stim.
Cristina: Nu am proiecte recente, la care lucrez sau am lucrat, si care doresc sa fie publice.
Alegeti ambalajul DERO preferat pana duminica, 3 august, la ora 23:00, in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO.