DERO, brand traditional romanesc cu o istorie de peste 40 de ani, si-a dorit sa ofere consumatorilor romani ocazia de a alege noua haina a prospetimii DERO. Nu demult le-am cerut pasionatilor de design inspirati de plaiurile mioritice si traditiile romanesti sa creeze noul ambalaj al unuia dintre sortimentele DERO, care va ajunge pe rafturile din tara. Am primit 180 de inscrieri, dintre care au fost alese 10, dupa preferintele publicului de pe platforma The Creator si in urma unei jurizari profesioniste.
Ciprian Bucur s-a apucat de vreo 10 ani de graphic design si in prezent este tata de copil. Si-a dat frau inspiratiei la auzul provocarii DERO si a oferit ambalajului o textura detaliata de ie, modernizandu-l printr-o poza cu a noastra Regina Maria.
Va indemnam din nou la vot: nominalizati designul preferat in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO pana duminica, 3 august, la ora 23:00. DERO premiaza implicarea voastra cu sansa de a castiga o excursie pentru 2 persoane in inima Romaniei sau cu unul dintre cele 17 pachete de DERO Ozon+ automat, la 8 kg. In urma voturilor, precum si unei a doua jurizari, se va decide cum va arata ambalajul editiei limitate DERO. Miza e mare: ambalajul ales va fi lansat in magazine in perioada toamna-iarna 2014 si va fi premiat cu 4.000 RON.
IQads: Spune-ne un pic despre tine. Ce diplome ai, la ce iti folosesc, cu ce te ocupi?
Ciprian: Stiu sigur ca sunt roman in Romania. Diplome nu sunt prea multe, ca nu prea mi-a placut scoala :) De obicei, au contat doar ca imagine, sa vada lumea ca am trecut si pe la scoala. In viata de zi cu zi sunt tata de copil, ma straduiesc sa-mi petrec timpul liber si cu familia, nu doar cu calculatorul. Tipic romanesc.
IQads: Cand te-ai apucat sa cochetezi cu graphic design-ul?
Ciprian: Ce misto suna asta :) Prea multi cocheteaza cu grafica, putini sunt cei care sunt si graficieni (parerea mea). In fine, sunt vreo 10 ani de cand am inceput sa practic acest sport.
IQads: Cum ai aflat de competitia DERO si cum ai decis sa te inscrii?
Ciprian: De competitie am aflat cand m-a sunat cumnata mea si mi-a zis: Bucur, baga-te! M-am decis atunci cand am citit regulamentul si am vazut ca exista un juriu care va evalua lucrarile inscrise, nicidecum "vrajeala" asta cu voturi (like-uri) pe Facebook.
IQads: Ce ti-ai propus cand te-ai inscris in competitie?
Ciprian: Ca orice participant, sa castig premiul cel mare. Este mai greu la noi cu portitele de lansare, dar nu imposibil. Apropo, caut in continuare un job de grafician la capitala :) Poate reuseste IQads, ca eu n-am reusit pana acum. Deci, multumesc anticipat.
IQads: Cum ai abordat brieful, de unde ti-a venit inspiratia?
Ciprian: Din inima Romaniei m-a dus cu gandul la istorie, geografie, traditii. Nu eram sigur daca este bine sa aiba un aspect "nou-modern", dar cu elemente traditionale. Si cand am vazut ca toata lumea trage tare pe geografie si traditionalisme, am bagat si eu un macrameu d’asta autentic, de import :)
IQads: Spune-ne un pic cum a evoluat realizarea lucrarii finaliste.
Ciprian: A evoluat mai ceva ca painea in cuptor, adica pret de o ora. Atunci cand te loveste inspiratia, e bine sa te arunci inaintea ei, sa fii sigur ca te nimereste.
IQads: Ce parere ai despre initiativele brandurilor de a revitaliza cultura si traditiile romanesti, cum este cea a DERO?
Ciprian: Lasand la o parte orice gluma, pot spune decat: BRAVO DERO! Pe bune. Oricare din cele 10 va castiga, sunt convins ca la raft va avea altfel de impact pentru consumatori versus ambalajele standard din categoria detergenti.
IQads: Ce-ar insemna pentru tine sa castigi competitia?
Ciprian: 2806 lei (daca nu gresesc) :)) In aceasta situatie, se poate discuta si despre o poarta de lansare si despre alte posibile oportunitati. In afara de bani, logic, ar fi un bun prilej de satisfactie si incredere in mine. Adica as putea spune ca chiar "cochetez" cu graphic design-ul.
IQads: Spune-ne despre alte proiecte ale tale despre care ar trebui sa stim.
Ciprian: Proiectele mele? Stiu, un A Klasse 2014 :) TOATE BUNE SI SA FIM IUBITI!
PORTOFOLIU: bcdesign.hostzi.com
Alegeti ambalajul DERO preferat pana duminica, 3 august, la ora 23:00, in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO.