[DERO e al tau - Finalisti] Teo Turcanu a imbracat ambalajul DERO in Straie Nationale

[DERO e al tau - Finalisti] Teo Turcanu a imbracat ambalajul DERO in Straie Nationale

DERO, brand traditional romanesc cu o istorie de peste 40 de ani, si-a dorit sa ofere consumatorilor romani ocazia de a alege noua haina a prospetimii DERO. Nu demult le-am cerut pasionatilor de design inspirati de plaiurile mioritice si traditiile romanesti sa creeze noul ambalaj al unuia dintre sortimentele DERO, care va ajunge pe rafturile din tara. Am primit 180 de inscrieri, dintre care au fost alese 10, dupa preferintele publicului de pe platforma The Creator si in urma unei jurizari profesioniste.

Teo Turcanu e unul dintre finalistii primei etape a competitiei "DERO e al tau" si, in aceasta calitate, castigatorul unui premiu de 1.000 RON. I-am furat un pic din timp ca sa-l intrebam despre designul Straie Nationale, prin care pachetul DERO a fost imbracat intr-un frumos pieptar traditional.

Va indemnam din nou la vot: nominalizati designul preferat in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO pana duminica, 3 august, la ora 23:00. DERO premiaza implicarea voastra cu sansa de a castiga o excursie pentru 2 persoane in inima Romaniei sau cu unul dintre cele 17 pachete de DERO Ozon+ automat, la 8 kg. In urma voturilor, precum si unei a doua jurizari, se va decide cum va arata ambalajul editiei limitate DERO. Miza e mare: ambalajul ales va fi lansat in magazine in perioada toamna-iarna 2014 si va fi premiat cu 4.000 RON.

IQads: Spune-ne un pic despre tine. Ce diplome ai, la ce iti folosesc, cu ce te ocupi?
Teo: Diploma mea este de electronist. Nu imi foloseste deloc, dar mi-a folosit practica din liceu. In viata de zi cu zi creez. De la design de carti de vizita, manuale de identitate pana la amenajari de baruri, restaurante si case. Dupa munca nu prea fac mare lucru pentru ca nu mai am timp.

IQads: Cand te-ai apucat sa cochetezi cu graphic design-ul?
Teo: Acum 11 ani (adica 2003) eram la liceu si seara imi petreceam timpul cu un prieten care lucra deja ca designer. Ma tot uitam ce face, mi-a placut, iar el mi-a dat o tema:

Sa invat Photoshop-ul si Corel-ul si sa fac o revista pentru un mall din Constanta. Asta intr-un interval de o luna. Zis si facut. Mi-am cumparat un PC  si m-am apucat de treaba. De atunci am invatat foarte multe programe de grafica si cu asta ma ocup. Creez.

IQads: Cum ai aflat de competitia "DERO e al tau" si cum ai decis sa te inscrii?
Teo: Despre competitie am aflat de la un prieten. Mi-a trimis un link cu pagina de concurs si am zis, de ce nu ?

IQads: Cu ce ganduri te-ai inscris in competitie?
Teo: Eu mi-am propus sa castig. Sa ma amuz cand vad ambalajul facut de mine cand intru intr-un supermarket.

IQads: Cum ai abordat brieful, de unde ti-a venit inspiratia?
Teo: Insipiratia mi-a venit pe moment, cam in 15 minute. Am citit brieful si m-am gandit ca DERO vrea sa se imbrace ca un roman adevarat.

IQads: Spune-ne despre cum a evoluat realizarea lucrarii finaliste.
Teo: Era simplu, DERO isi dorea sa se imbrace in haine nationale. Am privit in perspectiva si mi-am inchipuit cum ar da ambalajul acesta in mana unui cumparator sau pe rafturile din magazine. Mi s-a parut un pic cam sec sa pun doar vesta asa ca am accesorizat-o cu o margareta. Am pastrat albastrul din ambalajul original pentru a avea un contrast frumos si cam asta a fost. As fi putut sa mai fac si alte modele, apoi sa le postez si pe acelea dar nu am vrut. Deja inspiratia de moment fusese epuizata. Mai departe cred ca puteam face numai clisee.

IQads: Ce parere ai despre initiativele brandurilor de a revitaliza cultura si traditiile romanesti, cum este cea a DERO?
Teo: Am tot vazut in ultima vreme aerul acesta romanesc pe la televizor sau pe strada. Am 2 raspunsuri. 1. De om al publicitatii: Mi se pare foarte ok sa te legi de traditii si sa fii mai aproape de consumator. 2. Cetatean al Romaniei: Poate vom ajunge un fel de America si vom purta si noi bermude sau costume de baie cu steagul Romaniei. Cine stie ? Poate asa vom pretui mai mult tara aceasta.

IQads: Ce-ar insemna pentru tine sa castigi competitia?
Teo: Ar insemna sa-mi vad creatia pe standurile din supermarketuri. Ar insemna ca sunt bun in ceea ce fac. Ar insemna sa scot din buzunar cateva zeci de lei sa imi cumpar niste pachete de DERO sa mi le tin ca amintire acasa.

IQads: Despre ce alte proiecte ale tale ar trebui sa stim?

Teo: Le puteti gasi aici. Pana nu ajung la nivelul de a crea idei pentru reclame TV demne de Cannes consider ca proiectele mele de pana acum sunt o joaca de copii mici.

Alegeti ambalajul DERO preferat pana duminica, 3 august, la ora 23:00, in aplicatia Tu alegi noul ambalaj DERO.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related