Krack e un brand de street wear care-si are radacinile undeva in Dristor, la fel ca fondatorul sau, Koma.
Povestea
Dristor’82 reprezinta punctul de plecare al povestii Krack. Este cartierul in care m-am nascut, am crescut si am invatat sa apreciez tot ce este frumos aici. Odata cu timpul, cand a inceput sa scoata coarne latura mea "artistica", am incercat sa-mi gasesc inspiratia si in mediul inconjurator. Blocuri, locuri, oameni, intamplari.
Fiind atras inca din adolescenta de fenomenul "street wear", mi-am insuflat constant ideea ca, la un moment dat, imi voi crea propriul brand. Si s-a intamplat undeva dupa aproximativ 14 ani, incet si sigur. "Povestea reala" se refera la un cumul de experiente pe care le-am trait de-a lungul acestor ani, care m-au determinat sa plantez Krack-ul.
Echipa
Am inceput 3, acum suntem 4; o echipa mica si pusa pe treaba:
Codin ‘LowFreq’ Oraseanu – Owner /Partener
Andreea BumBum – PR & Social Media Manager
Jack – Logistics Manager
Koma – Owner / Fondator & Creative Director
Target
Oricine e pe aceeasi unda cu mesajele pe care le transmitem. Incercam sa comunicam catre un public "open-minded", ce doreste sa se detaseze de abjectiile si cancan-ul din media traditionala.
Core target: 14-30 ani.
Key values: Urban, Music, Video, Design, Graffiti, B-boy, Skate, BMX, Hip Hop, Metal, Electro, Bass, Tattoos, Activism, Independent.
Lansarea brandului si obstacolele din calea ei
Poate tine si de noroc, dar te lovesti de multe obstacole, intr-adevar. Probabil dupa ce ai reusit, intr-un final, sa pui totul cap la cap (naming, branding, directie, strategie, financiar) si incepi productia propriu zisa, mai ai nevoie de ceva timp pentru a intelege cum "merg lucrurile" la noi. Trebuie sa tii cont de ce poti si ce nu poti face in Romania, pe ce anume te poti baza sau nu. Nefiind cerere, anumite fabrici duc lipsa de diverse utilaje, asa ca trebuie sa te reorientezi si sa gasesti solutii daca vrei sa eviti un compromis.
Ce-si propune Krack? Bani, faima, glorie?
In primul rand, sa vin cu o alternativa concreta si calitativa pe mica piata a street brandurilor romanesti. Pe termen lung, ne dorim sa punem umarul la cresterea notorietatii pe plaiurile mioritice al acestui focar creativ numit strada, cu tot ce implica ea: muzica, artele, dansul, sportul, nevoia de exprimare si de libertate. Banii vor veni la timpul lor, daca ne facem treaba si exista continuitate. Daca ne doream un castig imediat, probabil ne numeam altfel si lansam tricouri cu fraze din Las Fierbinti.
Promovare
Pe canalele online obisnuite unde ne mentinem o crestere organica. Offline, am fost prezenti la diverse evenimente urbane/sportive/artistice (Street Delivery, We Tour Urban Masters, Monster Gravity Invaders, B’ESTFEST + alte concerte). Si bineinteles, guerilla si word of mouth.
Asocierea cu vedete
Prietenii cu care am colaborat pana acum nu cred ca intra in categoria "vedetelor", insa cu siguranta ne ajuta la cresterea vizibilitatii pentru target-ul catre care emitem semnale. Noi ne bucuram cand aprecierea e reciproca.
Colectii
Colectiile sunt sezoniere (primavara-vara / toamna-iarna), insa lansam diverse produse in editii limitate pe tot parcursul anului.
Produsele-vedeta