Trei tineri romani, "In Book" la D&AD Awards 2014

Trei tineri romani, "In Book" la D&AD Awards 2014

Madalin Iovita, Alex Silitra si Emanuel Roman, trei baieti de la Resitaau intrat anul acesta "In Book" la D&AD Awards, sectiunea New Blood, pentru un proiect de repackaging al Purdey's, un brand de bauturi sensibile la lumina. EYELight se numeste propunerea lor, e construita in jurul conceptului de glob ocular si forma ei finala o puteti vedea in imaginea de mai sus. Mai departe ii las pe resiteni sa ne povesteasca tot ce trebuie despre ei si cum au ajuns "in carti".

IQads: Cine sunteti voi? Pe unde va jucati?
Madalin Iovita: Toti ne-am nascut in acelasi oras, Resita: Madalin Iovita, Alex Silitra si Emanuel Roman. Pe la varsta de 15-16 ani am descoperit tainele Adobe, acolo a inceput placerea pentru design, animatie, web si branding. Resursele erau limitate la fel si internetul, dar cum tehnologia a evoluat repede, am tinut pasul si am avut acces la foarte multe informatie de care aveam nevoie, de la tutoriale la forumuri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related