Bienvenidos en la telenovela de Lidl

Bienvenidos en la telenovela de Lidl

Ce dor mi-era de o telenovela ca pe vremuri! Cu menajere insarcinate, prietene care de fapt nu sunt prietene si iubiti care de fapt sunt frati, de fraze precum "estoy embarazada", "porque me enganaste", "eres my hermano". Celor care suspina cu nostalgie fie dupa Sclava Isaura (clasic), fie dupa Marimar sau Clona, Lidl le aduce: Amar y Comer, serialul pe care l-a creat pentru a-si promova saptamanile iberice. 

Cred ca sunteti deja familiarizati cu saptamanile tematice de la Lidl. Pe urmatoarele doua, in care in magazine vor abunda produse specifice Spaniei si Portugaliei, retailerul a ales sa le promoveze printr-un serial online, o telenovela. Protagonistii sunt Julio, un Casanova spaniol venit in vizita in Romania la prietena lui Maria, pe care o cucereste gatindu-i feluri de mancare spaniole. Problema este ca Maria e acum casatorita cu un roman, Alex. Sa vedem un teaser: 

Telenovela are mai multe episoade, pe care le puteti urmari pe canalul de YouTube al brandului. Episoadele puteau sa iasa atat de prost, cam asa de prost. Numai cand aud de "hai sa facem un fel de telenovele" imi si imaginez replici si gesturi (prea) exagerate, o actiune (prea) complicata, pe scurt, prosteala. Clipurile au pastrat insa exact ce face o telenovela sa fie telenovela si aerul de parodie e dat doar de retetele inserate cumva natural in discursul actorilor. Nu-mi dau seama daca m-am uitat la toate episoadele doar pentru ca m-a apucat melancolia sau pentru ca m-au prins. Va mai servesc un episod, in care Julio o seduce pe Maria soptindu-i senzual o reteta de Sobaos. 

A mi me gusta, a vos?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related