Si pentru vacanta sufletului trebuie sa-ti iei bilete din timp

Si pentru vacanta sufletului trebuie sa-ti iei bilete din timp

Da, ati citit bine. Nu am luat-o razna din lipsa concediilor [inca], e vorba de o noua campanie cu care ne-am intersectat pe net, initiata de Orasul Minunilor - din descrierea proprie, un grup de tineri care cred ca schimbarea vine din noi, nu de la autoritati sau stat. Ei au facut o campanie in care ni se spune politicos, si argumentat, sa ne luam bilete mai din timp la diversele spectacole la care dam Attend. Cine indrazneste sa ne zica ce sa facem? Pai niste artisti muzicali, dansatori, comedianti si actori pe care mergem sa-i vedem.

Campania isi propune sa educe publicul sa isi cumpere biletele la spectacole din timp, si face o paralela cu vacanta, o indeletnicire pe care o tratam cu mare anticipare si grija. Trebuie deci sa fim mai hotarati, si sa nu ne mai indoim literalmente dupa cum bate vantul: Ana Ularu a spus bine ca mersul la teatru depinde prea des de buletinul meteo.

In ordinea aparitiei, ne desfasoara acest discurs Marian Ralea, Mariana Mihut, Victor Rebengiuc, Zoli Toth, Laura Coroianu (CEO, Emagic), Marius Manole, Adrian Despot, Cosmin Nedelcu aka Micutzu, Razvan Mazilu, Lori, Grigore Lese, Monica Anghel si Cornel Ilie.

Sa ne gandim. Motivele pentru care iti iei bilete din timp cand pleci in vacanta implica niste certitudini - stii cu cine mergi, stii destul de sigur ca vrei sa mergi si unde, si te documentezi, afli dinainte ce te asteapta. Orice ar fi, te deplasezi din orasul prafuit in care-ti castigi painea, si iti e garantata o noua experienta. Buna, proasta, cum o fi, mai rar se intampla sa regreti o vacanta. In schimb, fenomenul de a-ti trage palme ca ai dat bani pe un concert sau o piesa de teatru nefericita se intampla ceva mai frecvent.

Zic asa: oamenii trebuie convinsi sa-si ia bilete punct. Dupa ce vedem puhoaie de oameni imbulzindu-se, cozi interminabile si batai cu jandarmi la casele de bilete cand se apropie un spectacol de orice, poate atunci ar fi o idee buna sa le spunem oamenilor sa fie mai constiinciosi cu cumparatul biletelor. (Sa te salbaticesti in numele culturii e un paradox). Or fi crezut ca iepurele asta e impuscat oricum. Dar ca sa ne luam bilete, din timp sau pe ultima suta de metri, ar fi super sa avem niste motive bune pentru care sa le cumparam. Pentru ca times is hard.

Va mai spun ca, din cate am observat, membrii Orasului Minunilor au drept insemn un As de inima neagra pe care il plimba peste tot prin Bucuresti. Am vazut vreo 2 fotografii facute si in Timisoara.

Pe o banca in Parcul Carol


Graffiti Dionisie Lupu


Au poposit si-n Fabrica


TNB

Catedrala Mitropolitana Timisoara

Tot pe site-ul lor am mai gasit niste reimaginari digitale ale mai multor monumente si cladiri romanesti, precum Casa Poporului si Poarta Sarutului, prezentate intr-o alura usor post-apocaliptica.

Au si Facebook, desi pe site nu gasesti un link direct. Sa vedem cu ce ocazii mai auzim de ei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related