Credit doar cu buletinul oferit de Altex cu sprijinul Leo Burnett

Leo Burnett a dezvoltat cea mai recenta campanie de imagine pentru promovarea noului produs financiar oferit de magazinele Altex clientilor sai: achizitionarea unui credit de consum doar pe baza buletinului.

Promovarea acestei premiere pe piata de retail, lansata de Altex, este sustinuta printr-un spot de imagine amuzant intitulat "Buletinele".

"Am urmarit sa cream o legatura directa si memorabila intre buletin si Altex. Creditul Altex este atat de la indemana pentru oricine si-l doreste, incat promovarea lui cerea o poveste fara ocolisuri. Avand acesta premiza stabilita, ne-am jucat cu elementele buletinului, incercand totodata sa le intersectam cu Altex. Astfel au iesit buletinele atipice, cu fotografii care reprezinta oameni bucurosi; motivul: credit doar cu buletinul de la Altex, precizeaza Ema Prisca, Senior Copywriter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related