Insulele Fructive, o noua campanie GAV pentru Selgros

Insulele Fructive, o noua campanie GAV pentru Selgros

[UPDATE] Selgros lanseaza o noua campanie promotionala un concurs pe Facebook, sustinut prin aplicatia Insulele Fructive. Campania este semnata GAV, se desfasoara in perioada 17 iulie - 1 august si presupune ca utilizatorii sa isi imagineze mai multe elemente ale insulelor fructive (steag, imn, clima, bautura traditionala) si sa participe prin comentarii cu idei pentru crearea acestora.

Campania cuprinde mai multe etape. Fiecare etapa are o perioada determinata si cate o serie de premii tematice, constand in 10 electrocasnice Heinner. Valoarea totala a premiilor este de aproximativ 2.300 lei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related