[Experienta Cannes] Claudia Chirilescu: Mi-am schimbat atitudinea fata de substantivul “greseala”

[Experienta Cannes] Claudia Chirilescu: Mi-am schimbat atitudinea fata de substantivul “greseala”

Cu ce au ramas publicitarii romani care au participat la seminariile Cannes Lions 2014, care sunt gandurile cu care se intorc la colegi, ce lucruri auzite acolo ii vor inspira sa faca altfel munca de zi cu zi. Raspunde Claudia Chirilescu, Owner al Spoon Media:

La ce prezentari de la Cannes ti-a venit sa iei notite. Care au fost cele mai memorabile lucruri auzite pe scena
La prezentarea lui Jeremy Till, Decan al Universitatii de Arte Central Saint Martins, si cea a lui Neil deGrasse Tyson. Din prezentarea lui Jeremy Till  am retinut cele 4 trenduri care ar trebui sa definesca in conceptia lui gandirea de marketing actuala:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related