Amariei si Mihaila ne invita sa luam impreuna Piticu' Dejun

Amariei si Mihaila ne invita sa luam impreuna Piticu' Dejun

Cand micul dejun devine atat de mic incat se incadreaza la categoria pitic, el se serveste seara. Miercuri seara mai exact, de la 8. Si nu se serveste pe farfurii, ci pe frecventa Radio Republika Verde, adica aici. Uite, gazdele Amariei si Mihaila va invita chiar diseara la cea de-a treia editie a acestui dineu. Primele doua editii le gasiti inregistrate, pe Mixcloud. Dan Amariei (Creative Director, Brands&Bears) si Dragos Mihaila (ex-copywriter Violet, actualmente Copywriter in cadrul Antena Group) s-au gandit ca sunt pregatiti pentru un fel de al doilea job si au decis sa-si faca o emisiune la radio. Asa a iesit Piticu' Dejun. I-am tras de limba sa ne spuna mai multe despre idee, despre ce e de ascultat in emisiunea lor, despre cum se raporteaza ea la publicitate. 

IQads: Cum si cand a aparut ideea proiectului?
Amariei: Ne hlizeam prea mult singuri, acasa, pe canapea, si am zis ca merita si lumea niscaiva poante idioate, mai ales ca nu prea mai exista genu’ asta de emisiune pe piata radioului romanesc (ramane de vazut cata lume va “gusta” din prosteala noastra)
Mihaila: Cred ca era prin primavara, nu mai tin minte exact, undeva prin zona Obor, la un pahar de Fifa. Ideea e ca romanii merita sa asculte si altfel de emisiuni de radio. Personal, petrec mult timp in trafic si jur ca mi-ar placea sa ascult Piticu’ Dejun. Imi plac foarte mult glumele lui Dan.

IQads: Din cine e formata echipa care se ocupa de emisiune? 
Amariei: Amariei si Mihaila, deocamdata. Amariei e cu playlistu’, Mihaila cu informatia. Da’, ne-ar trebui un producator, pe viitor…
Mihaila: Amariei si Mihaila, plus o parte din echipa RRV (Alexandru Marinov).

IQads: Ce subiecte discutati la Piticu’ Dejun? In functie de ce criterii le selectati?
Amariei: Vanam subiecte de bun simt, pe care societatea le cam ignora.
Mihaila:  Societatea in care traim musteste a intrebari si subiecte interesante. Spre exemplu, saptamana trecuta am vrut sa stim de ce ascultatorii nostri nu au emigrat... inca. Sarcasmul a fost la el acasa.

IQads: Ce muzica ne aud urechile la Piticu' Dejun cand nu va aud pe voi vorbind?
Amariei: Un melanj de alternative, dar nu numai… ceva ce nu prea se mai aude pe nicaieri, in ultima vreme.
Mihaila:  Dan e expertul aici. Mai mult, la alegerea pieselor pune umarul si Alexandru, un playlist manager foarte okay, asa ca avem un playlist dublu rafinat, adica excelent. Va trebui sa ascultati, ca sa va convingeti.

IQads: Planuiti, pe viitor, sa scoateti si bani din emisiune?
Amariei: N-ar fi exclus, la cat de talentati suntem.
Mihaila: Calule, mananci ovaz?

IQads: Piticu’ Dejun e doar o pauza de la publicitate sau va ganditi sa va faceti oameni de radio full-time?
Amariei: Piticu’ Dejun e o emisiune. Punct. Nu stiu ce inseamna oameni de radio full-time. Plus ca, eu personal, mai am muzica si publicitatea “pe cap”. Dar, cine stie, viitorul e vast si imprevizibil, asa cum ii sade bine.
Mihaila: Momentan, Piticu’ Dejun e o emisiune in toata regula, muncita. Radio full-time e exclus, dar un part time, recunosc, nu ar strica. Deschide-ne-ati microfonul in FM! Va veni si vremea aceea, o simt, e "in aer".

IQads: Sunteti sponsorizati de vreun brand? V-ati dori sa fiti?
Amariei: Momentan, nu. Da’ de ce nu, daca se pupa cu spiritul emisiunii, eu as fi bucuros.
Mihaila: Acum, nu. Da, si mie mi-ar placea sa fim sponsorizati de unul pe sufletul nostru si al ascultatorilor.

IQads: Vreun alt proiect de-al vostru despre care trebuie sa stim?
Mihaila: Vom cuceri lumea, dar asta nu-i treaba voastra.
Amariei: Nu trebuie sa mai stiti nimic. Deja ati aflat prea multe. Sper sa nu fie nevoie sa va omoram.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related