"Culoare pentru tine, Culori pentru copii", o noua campanie de strangere de fonduri lansata de Patru Maini

"Culoare pentru tine, Culori pentru copii", o noua campanie de strangere de fonduri lansata de Patru Maini

Patru Maini, producator roman de materiale de constructii pentru finisaje si integrator de servicii pentru personalizarea caselor, a demarat in luna iunie campania "Culoare pentru tine, Culori pentru copii". Campania se desfasoara in perioada 25 iunie - 31 august si este realizata de Rusu+Bortun Brand Growers, avand componente de in-store, PR si online pe pagina de Facebook a Patru Maini, precizeaza un comunicat emis de Daescu Bortun Olteanu.

Prin intermediul campaniei, Patru Maini doneaza 0,5 lei la fiecare produs Primus MultiColor antibacterian vandut in magazinele Dedeman din toata tara pentru a achizitiona rechizite si jucarii copiilor din 34 de gradinite si spitale din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related