Albalact lanseaza un nou iaurt, cu un procent mai mare de grasime (10%), care targeteaza barbatii. Zuzu Max are parte de o campanie de comunicare care cuprinde comunicare TV, comunicare online si activitati de promovare in magazine realizate de Next Advertising. Platforma zuzumax.ro a fost realizata de agentia Outbox, iar ambalajele noii game s-a ocupat Brandtailors, au specificat reprezentantii Albalact pentru IQads.
Conform comunicatului, spot-ul "Zuzu Max – iaurtul pe care-l asteptau barbatii" infatiseaza un exponent "de nadejde" al populatiei masculine care ii provoaca la atitudine pe "cuceritorii de frigidere". Spotul a fost filmat cu casa de productie Multimedia Est si regizat de Hypno.
"E usor sa faci reclama unui produs asteptat deja de public. In cazul lui Zuzu Max n-a trebuit decat sa recapitulam frustrarile bietilor barbati care ani de de zile s-au hranit cu iaurtelele dietetice low-fat ale consoartelor. Intr-o lume unde iaurturile sunt parca sinonime cu dieta, Zuzu Max face revolutie. Acum barbatii pot in sfarsit sa manance iaurtul care le place, nu care-i ajuta sa-si pastreze o silueta de invidiat," a spus Liviu David (Creative Director la Next Advertising).
Albalact a incheiat investitii de aproximativ 8 milioane de euro in modernizarea si extinderea capacitatii de productie a fabricii de la Oiejdea, din judetul Alba. Investitiile au fost gandite sa sustina cresterea companiei in urmatorii ani si sa-i consolideze pozitia pe diverse segmente de piata. In 2014, Albalact a adus in Romania un nou ambalaj: bidonul de plastic cu maner de 1,8 litri pentru laptele Zuzu pasteurizat. Albalact a schimbat linia de ambalare si pentru iaurt, care din 2012 a devenit un obiectiv strategic pentru companie. Linia noua a introdus un nou ambalaj in portofoliu - paharul de plastic patrat cu gramaj mic.
"Zuzu Max se adreseaza cu preponderenta segmentului masculin, un segment aproape ignorat pe piata autohtona a iaurturilor, in conditiile in care 48% din populatia din Romania este de sex masculin. Zuzu Max nu a aparut intamplator, el este un raspuns la insight-urile pe care le avem de la consumatori. Studiile pe care le-am realizat ne-au aratat ca exista o nemultumire in randul populatiei masculine legata de faptul ca brandurile din categoria iaurt se adreseaza in special femeilor. Barbatii se raporteaza in alt fel la categoria iaurt, pentru ei gustul bun este dat cremozitate si de continutul de grasime. Iar un stil de viata sanatos nu exclude produse cu continut mai mare de grasimi, cu atat mai mult cu cat vorbim despre un iaurt - prin definitie un aliment sanatos. Astfel, le-am adus barbatilor, in premiera, ceea ce si-au dorit," spune Cristina Miclea (Director de Marketing Albalact).
"Tot ce am creat pentru Zuzu Max, de la reteta, la design de ambalaj si activitati de promovare, a fost gandit pentru a raspunde nevoilor si preferintelor publicului tinta: barbatii. Asta nu inseamna, insa, ca Zuzu Max exclude femeile. Daca varianta iaurt natur este mai degraba pentru barbati pentru ca are un continut de 10% grasime, suntem convinsi ca iaurtul cu fructe va fi si pe placul femeilor, intrucat are bucati mari de fructe si un continut de doar 4% grasime. De altfel, comunicarea pentru iaurtul cu fructe urmareste acest concept – iaurtul pe care barbatii il pot imparti cu femeile de langa ei," adauga Celina Condorovici (Senior Brand Manager Zuzu pentru Albalact).
Portofoliul Zuzu Max cuprinde iaurt natur 10% grasime (300 de gr si 140 gr) si iaurt cu fructe 4% grasime (125 gr) in sapte sortimente: iaurt cu capsuni, iaurt cu mure si zmeura, iaurt cu afine, iaurt cu cirese, iaurt cu mere si pere, iaurt cu mango si iaurt cu piersici.
Echipa de creatie a campaniei:
- din partea Albalact: Cristina Miclea (Director Marketing) si Celina Condorovici (Senior Brand Manager);
- din partea Next Advertising: Sorin Popescu (Managing Director), Liviu David (Creative Director), Ioana Cabuz (Account Manager) si Diana Benea (Junior Account Executive).