Three este agentia din spatele celei mai recente campanii promotionale pentru Pate Ardealul, "Romania are Fainosag". Campania isi propune sa se indeparteze de promotiile clasice, de tipul "1+1" gratis, si sa arate ce inseamna Fainosagul atunci cand conceptul se refera la locurile din Romania, arata o informare trimisa de agentie.
Bogdan Tudosie (Copywriter, Three) explica cum s-a ajuns la conceptul campaniei si ce inseamna locurile cu Fainosag:
"Am venit cu propunerea de a extrapola 'Fainosagul' din Pate Ardealul, concept ce defineste un lucru cu adevarat unic si de calitate, la nivelul intregii tari si de a da astfel romanilor posibilitatea de a-l asocia din punct de vedere emotional cu locurile lor speciale, cele care au pentru ei cea mai mare insemnatate. Cand spunem 'locuri cu Fainosag' nu ne referim in mod strict la cele clasice, de genul mare, munte, Delta (desi oricare dintre noi stie ca Romania nu duce lipsa de asa ceva), ci la locuri despre care tu ca individ consideri ca sunt speciale, ca 'au Fainosag'. Spre exemplu locul unde ti-ai sarutat prima oara prietena/prietenul, unde ai baut prima bere cu tatal tau sau barul unde mergeai atunci cand erai in liceu si chiuleai de la ore se pot califica fara probleme in categoria 'locurilor cu Fainosag'".