Men in Black se relanseaza sub un nou slogan: "There, taking care"

Men in Black se relanseaza sub un nou slogan: "There, taking care"

Agentia Men in Black are o noua identitate vizuala, insotita de un nou slogan: "There taking care". Noua identitate vizuala a fost dezvoltata intern de catre departamentul de creatie al agentiei si reflecta noua ei pozitionare. Vechea semnatura corporate a agentiei, "Coming from below the line", devenise un indiciu de origine, nu un descriptor al capacitatilor sale de business din prezent, precizeaza un comunicat din partea Men in Black.

Agentia de BTL Men in Black a fost lansata in 2006 de catre Cristian Lica, Bogdan Kisescu si Gabriel Pricop. In 2013, agentia a avut o cifra de afaceri de aproximativ 4.000.000 EUR. Printre clientii sai se numara Philip Morris, Ferrero Romania, Beiersdorf Romania, Coca-Cola, Enel, ING Bank.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related