[Neconventionalul zilei] Marea "britanizare" a americanilor

[Neconventionalul zilei] Marea "britanizare" a americanilor

Aici o sa gasiti in fiecare zi o campanie neconventionala despre care merita sa zici "ai vazut ce-au facut astia?". Zi de zi apar noi motive sa vezi publicitatea altfel, o sa le urmarim intai aici, apoi live, la ADfel, intre 18 si 24 august, la Fabrica.

Hahahahahaha. Ah, scuze, nu mi-am dat seama ca citeste cineva. Radeam de noua campanie gandita de Droga5 pentru Newcastle, care mi se pare foarte faina. Pe scurt, britanicii fac misto de americani si americanii se isterizeaza. E cu vedete si glumite si nesimtire britanica, ah, mai zic o data, nesimtire britanica, imi vine sa rad numai cand ma gandesc.

"If We Won" e un exercitiu de imaginatie, care le propune americanilor sa-si inchipuie ce bine ar fi aratat tara lor daca britanicii ar fi castigat Revolutionary War (1775 – 1783). In primul spot al campaniei (care o sa includa pana la final 16 materiale filmate) apare genialul Stephen Merchant care le explica urmasilor lui Lincoln ca daca ar fi mai britanici, ar avea numai de castigat. Mai mult, le propune din nou (e o traditie inceputa de Newcastle anul trecut) ca pe 3 iulie sa sarbatoreasca Independence Eve si sa bea un pahar de bere pentru britanicii care ar fi putut sa fie. Asta in conditiile in care pe 4 iulie americanii sarbatoresc Independece Day. Hahahaha. Uitati-va la primul spot:

Si campania tot creste, vazand cu ochii, adancindu-se in aberatii si genialitate. I se alatura si actorul Zachary Quinto in doua filmulete:

Si Elizabeth Hurley care isi cere scuze americanilor necerandu-si scuze:

Ca apoi sa devina vulgara:

Na, si mai exista si alte filmulete care prezinta tot felul de posibile scenarii (daca britanicii castigau razboiul). Ca de exemplu acesta, in care taxiurile galbene ar fi fost negre:

Toate creatiile video le gasiti pe o platforma dedicata, unde americanii pot verifica si cum s-ar fi numit orasele in care traiesc daca britanicii castigau razboiul. De exemplu, New York ar fi fost Old York. Hahahaha, right?

Sa va mai uitati si pe pagina de Facebook a Newcastle, la comentariile americanilor, o sa muriti de ras. 

Brandul nu e la prima isprava de genul asta. Cu ocazia Super Bowl-ului a desfasurat "If We Made It", o campanie despre campania minunata pe care ar fi putut sa o faca. Cititi aici. Si hai, gata, va las, ca parca prea mult am ras si, uite, a inceput sa ploua afara. Cum spunea bunica-mea, dupa ras vine plans.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related