Leo Burnett & Target si iLeo au dezvoltat campania care promoveaza cea de-a doua editie a Zilelelor Prieteniei Bergenbier, desfasurata in perioada 15 mai - 16 august si construita in jurul mesajului "Putem fi cu totii mai buni. Mai buni prieteni". Conceptul si componenta de ATL sunt semnate Leo Burnett & Target, strategia de online apartine iLeo, iar componenta de PR a fost gestionata de 2activePR, precizeaza un comunicat din partea Leo Burnett.
Campania isi propune sa incurajeze generozitatea, gesturile frumoase si dezinteresate si actele de prietenie sincera. Componenta de ATL include executii TV, outdoor, radio si POSM, iar strategia de online cuprinde platforma zileleprieteniei.ro, sectiunea personalizata a evenimentului de pe metalhead.ro si event-uri de Facebook personalizate pentru fiecare oras in parte. Serviciile oferite de 2activePR au cuprins strategia de PR, media relations si consultanta, au adaugat reprezentantii agentiei pentru IQads. De asemenea, 2activePR s-a ocupat de conceptul, strategia si executia ziarului Jurnalul Prieteniei.
Pe zileleprieteniei.ro exista 2 sectiuni dedicate unor proiecte speciale care ofera prietenilor acces in backstage sau ajuta trupele la inceput de drum sa urce, tot cu sprijinul prietenilor, pe scena Zilelor Prieteniei Bergenbier.
Zilele Prieteniei Bergenbier reprezinta o serie de concerte care au loc in orasele Iasi, Cluj-Napoca, Craiova, Bucuresti, Ploiesti, Arad, Alba-Iulia, Brasov, Galati si Constanta. Concertele sunt sustinute de o parte din cele 17 trupe care constituie line up-ul evenimentului. Printre ele se numara Parazitii, Vita de Vie, Vunk, Omul cu Sobolani, Suie Paparude, ZOB, Robin and the Backstabbers, Mihai Margineanu, Niste Baieti sau Ska-nk.
"Vrem o tara de prieteni, asa cum spunea melodia de anul trecut a Zilelor Prieteniei Bergenbier. Si pentru asta, incercam sa inspiram romanii, la aceasta a doua editie, sa fie mai buni prieteni. Sa faca un gest dezintersat fata de cei de langa ei, fie ca ii cunosc, fie ca nu, oameni obisnuiti sau vedete. Sa imprumute putin din spiritul prieteniei al carui mesager, cu mult curaj, Bergenbier si-a asumat sa fie. Numarul oraselor in care Zilele Prieteniei Bergenbier se opresc anul acesta s-a marit, iar mesajul cu care vin catre romani a capatat un sens mai profund. Sunt pasi pe care ni i-am asumat impreuna pentru a face prietenia sa cucereasca Romania cu adevarat", a declarat Irina Becher (Creative Director, Leo Burnett & Target).
"Toate ideile noastre sprijina valoarea asumata si promovata cu atat de multa pasiune de Bergenbier. Folosind sectiunea V.I.Prieten incurajam oamenii sa faca la randul lor un gest de prietenie si sa ofere un bilet pentru backstage cuiva drag, iar sectiunea interactiva Trupe Prietene inspira oamenii sa uite pentru o clipa de propriile interese si sa-i sustina in mod sincer pe cei din jurul lor. E inca o campanie Bergenbier ce poate fi definita simplu drept 'curata' si 'adevarata'. Publicitarii stiu de ce", a declarat Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning, iLeo).
"De la inceputul festivalului Zilele Prieteniei Bergenbier, weekendurile noastre sunt pline de crowdsurfing, insule de pogo, geci de piele zburand peste multime si biciclete ridicate deasupra capetelor. E un proiect care ne provoaca sa fim mai buni cu fiecare etapa, iar ziarul Jurnalul Prieteniei din fiecare oras ne ajuta sa punem faptele bune pe prima pagina. In plus, ne plac trupele care urca pe scena, dar cel mai mult ne incanta multimea de prieteni care sarbatoreste si se bucura la evenimentul muzical al anului," a spus Cristina Hanganu (Managing Director, 2activePR).
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
- din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Radu Olteanu (Senior Copywriter), Cosmin Ezaru (Head of Art Directors), Gabriel Avram (Graphic Designer), Victor Stroe (Planning Director), Dana Marinescu (Brand Communication Director), Cristina Corbu (Brand Communication Manager), Sorin Deleanu (A/V Producer), Mihai Nicula/Catalin Luben (DTP Manager).
- din partea iLeo: Alexandra Caciur (Brand Communication Manager), Andreia Anghel (Brand Communication Executive), Liviu Maxim (Head of Art), Teodora Stefan (Copywriter), Matei Psatta (Head of Social Media & Strategic Planning), Corina Scheianu (Social Media Wizard).
- din partea 2activePR: Corina Barladeanu (General Manager), Cristina Hanganu (Managing Director), Ana Filipescu (Account Manager), Raluca Neagu (Account Manager).
- din partea Bergenbier: Mihai Bonca (Marketing Director), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Mihaescu (Junior Brand Manager), Laurentiu Marin (Event Manager).