O noua campanie Grolsch, prilejuita de lansarea The Jar

O noua campanie Grolsch, prilejuita de lansarea The Jar

Grolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), un nou recipient pentru a servi berea la draught. Lansarea The Jar are integrate elemente de creatie - spot TV gandit de Arsenoaiei si Matasel si produs impreuna cu Spider Group, digital (Kubis Interactive) si PR (THE PRACTICE), iar strategia de media a fost realizata de Media Investment. Campania se desfasoara in perioada 23 iunie - 31 iulie, a declarat Andrei Lascut (Brand Manager, Grolsch) pentru IQads.

Spotul este regizat de Millo Simulov.

Incepand cu luna iunie, The Jar este disponibil in localuri selectate din toata tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related