Adrian Luca (Discovery South East Europe) despre premiile castigate la New York, promo-uri TV si John F. Kennedy

Adrian Luca (Discovery South East Europe) despre premiile castigate la New York, promo-uri TV si John F. Kennedy

Pe la inceputul lui iunie, Adrian Luca (Creative Manager, Discovery South East Europe) a fost la New York si, pe langa magnetii de frigider si tricourile cu I inimioara NY, si-a facut loc in bagajul de intoarcere pentru doua statuete PromaxBDA (una de aur si una de bronz), cele mai prestigioase premii pentru comunitatea globala a celor pasionati de marketing si promovare a continutului video si TV. Intors acasa, le-a aranjat frumos pe raft, alaturi de o alta statueta, castigata la Promax-ul european, pentru acelasi spot recunoscut si la ceremonia din Big Apple. E vorba de un promo de 60 de secunde creat in 2013 pentru o serie de programe despre asasinarea lui J.F. Kennedy difuzata de Discovery in Europa de Est.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related