Agentia de brand & packaging design AMPRO DESIGN a fost aleasa in urma unui pitch de Nestle Romania pentru redesenarea intregii linii de packaging JOE. Redesignul Joe a inceput odata cu repozitionarea intregului portofoliu si prin lansarea celui mai nou produs JOE, Ispite Dezvaluite, care se inscrie in noua identitate vizuala, informeaza un comunicat emis de agentie.
"Pe cat de simplu parea brief-ul, pe atat de greu a fost sa gasim solutia potrivita pentru redesenarea ambalajelor Joe in concordanta cu noua platforma a brand-ului, Light indulgence. Dupa testarea interna a cel putin 8 rute de design, am decis sa redam lightness-ul printr-un limbaj vizual care combina imaginea fotorealista cu ilustratia schitata, astfel ramanand in zona potrivita pentru consumatorii JOE. Light indulgence = placere nevinovata, de aceea am ales norul, aripile si aura care, pe de-o parte, simbolizeaza inocenta placerii de a savura o napolitana Joe, iar pe de alta se comporta ca elemente de diferentiere intre sortimente", a declarat Irinel Ionescu (Creative Partner, AMPRO Design).