"Ghita Ciobanul" si "Bucharest, not Budapest", premiate la Cannes Lions si la Romanian EFFIE Awards

"Ghita Ciobanul" si "Bucharest, not Budapest", premiate la Cannes Lions si la Romanian EFFIE Awards

In urma primelor ceremonii de premiere de la Cannes Lions 2014, agentiile McCann Erickson si MRM Worldwide Romania si clientii Vodafone si Kandia Dulce au fost rasplatiti cu Bronze pentru campaniile “Ghita Ciobanul”, respectiv “Bucharest, not Budapest”. Aceleasi campanii au castigat luni la gala Romanian Effie Awards, unde “Ghita Ciobanul” a castigat Gold Effie la categoria Telecommunications Internet & Data si trofeul Grand Effie 2014, iar “Bucharest, not Budapest” a luat Gold Effie la Snacks, Confectionary And Deserts.

"Ghita Ciobanul" face parte din campania Vodafone - "Romani cu initiativa" si are in centru un personaj real, ciobanul Ghita Danuletiu, din comunca Jina, judetul Sibiu, care foloseste smartphone-ul si internetul mobil pentru a fi in legatura cu cei dragi si a fi conectat la retelele sociale. In varsta de 29 de ani, Ghita se ocupa de oierit de la 14 ani si a reusit sa creasca semnificativ afacerea familiei sale. Acesta isi spune povestea pe pagina lui de Facebook.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related