Despre "Content Darwinism" cu Craig Heimbuch (Barefoot Proximity, SUA)

Despre "Content Darwinism" cu Craig Heimbuch (Barefoot Proximity, SUA)

Kaleidoscope Proximity a organizat la inceputul verii, la THE INSTITUTE, CAFE, un seminar pentru clienti, care i-a avut ca invitati pe Jennifer Dougherty (EVP Global Group Account Director, Barefoot Proximity) si Craig Heimbuch (Content Strategist, Assoc. Dir. Insights & Planning, Barefoot Proximity). Tema: continutul digital si importanta lui tot mai crescuta pentru business-uri.


Jennifer Dougherty si Craig Heimbuch la Bucuresti

Cei doi au prezentat o unealta dezvoltata de reteaua Proximity, Content Darwinism, care isi propune sa ofere raspunsurile la cele mai frecvente intrebari pe care le au brandurile despre continut si necesitatea includerii lui in strategiile digitale: ce ne propunem cu acest continut digital, cum o sa il masuram si cum o sa il facem sa fie din ce in ce mai bun? Modelul Proximity e centrat in primul rand pe rezultate si pe felul in care un continut de calitate poate sa ajute la cresterea vanzarilor unui brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related