Vrem morcov romanesc

Automatele cu mancare si racoritoare au mai multe probleme: uneori nu-ti dau rest, trebuie sa ai bani schimbati pentru ele, uneori iti raman produsele blocate si trebuie sa scuturi binisor ditamai aparatul. Pentru Bianca Barabas si Radu Busuioceanu, studenti in anul IV la Arhitectura, o problema a automatelor e si ca nu distribuie fructe si legume. S-au gandit sa schimbe asta si au schitat un proiect interesant, inscris la Social Impact Award 2014 sub numele "Vreau morcov romanesc!". Proiectul lor propune instalarea in corporatii si universitati a unor automate in care sa se gaseasca fructe si legume luate de la producatori autohtoni. Proiectul a fost atat de apreciat de public incat a primit premiul pentru popularitate, in valoare de 3.000 de lei. Cititi despre alte doua proiecte castigatoare in cadrul competitiei aici si aici. In continuare o las pe Bianca Barabas sa preia cuvantul si sa ne spuna mai multe despre proiect:

Ideea
Ideea proiectului a venit din nevoie. Ea s-a nascut dupa multe ore petrecute in incinta facultatii si multi covrigi calzi care, desi deliciosi, dupa un anumit numar nu mai reusesc sa inlocuiasca necesitatea unei gustari sanatoase, proaspate – un mar rosu sau o piersica zemoasa.

Echipa
Echipa e formata din 2 studenti de anul IV la Facultatea de Arhitectura, in cadrul UAUIM. Ambii avem radacini din zone pitoresti, mai putin urbanizate, unde fructele si legumele sunt o alimentatie de baza.

Obiective
Proiectul se adreseaza tutoror celor care uita sau nu au timp sa se preocupe de o gustare sanatoasa in timpul orelor de munca. Astfel, noi ne propunem, prin intemediul automatelor cu fructe si legume romanesti, sa aducem cat mai aproape de toti cei ocupati o alimentatie autentica si mereu proaspata.

Promovare
Proiectul inainteaza cu pasi mici, dar siguri. Deocamdata se afla inca in stadiul de concept, el fiind promovat doar in cadrul Social Impact Award. Dat fiind faptul ca noi sustinem atat o alimentatie sanatoasa in randul studentilor si al salariatilor ocupati, dar si agricultura si pomicultura romaneasca, speram sa primim promovare din partea organizatiilor, instutiilor, targurilor etc. din domeniu. Pe langa asta, vom profita bineinteles de canalele media existente, mizand puternic pe asocierea cu bloggeri, reviste, brand-uri potrivite.

Monetizare
Proiectul beneficiaza de fonduri din partea Social Impact Award si de fonduri proprii, insa pentru viitor speram sa gasim investitori interesati care sa ne sustina. In paralel, cautam solutii de finantare cu fonduri europene.

Participarea la Social Impact Award 
Am vazut Social Impact Award ca pe un puternic pilon in dezvoltarea ideii noastre. Un premiu marca Social Impact Award ne atesta veridicitatea, ne ajuta in promovare, dar mai ales ne sustine prin idei, informatii si oameni.

Daca publicul care a votat a considerat ca "Vreau morcov romanesc!" merita o sansa, credem si noi ca banii obtinuti cu ajutorul votului comunitatii trebuie investiti in acest  proiect. Desi reprezinta o suma mica, ea ne-a dat un imbold mai mult moral decat financiar de a duce "morcovul" mai departe. Noi vom investi toate resursele cu incredere pentru ca mai apoi lumea sa isi poata lua un morcov autentic de la automatul de pe hol.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related