GIF-urile au inceput sa coboare incetisor de pe internet pe ecranele televizoarelor. Se intampla in SUA, unde Fiat tocmai ce a lansat o campanie care are in centru un spot grozav, creat integral din GIF-uri. Campania e gandita de CMO-ul Chrysler, Olivier Francois, si de The Richard Group.
Spotul de 30 de secunde contine tot ce e mai bun din lume, in general, si din lumea GIF-urilor, in particular: o fata a carei fusta se ridica cand un Fiat trece in viteza pe langa ea, o pisica, niste cai desenati care ies necontrolabil de sub o capota in timp ce niste oameni cu masti de cai danseaza in jurul masinii, roboti si casaloti. Un vis:
Campania promoveaza patru modele: Fiat 500, Fiat 500 Cabrio, Fiat 500 Turbo si Fiat 500L.
GIF-urile au fost initial destinate paginii de Tumblr a brandului, insa cand Olivier Francois a vazut ce succes au acolo si cati utilizatori genereaza propriile GIF-uri cu Fiat, s-a gandit sa le lege intr-un spot TV: "E un experiment. Daca functioneaza, bine. Daca nu functioneaza, nu-i nimic. N-am investit prea multi bani in el", a declarat Francois.
In a doua faza a campaniei, utilizatorii sunt rugati sa creeze propriile GIF-uri cu modelele brandului si sa le posteze pe retelele sociale cu hashtag-ul #MyFiatUSA. Cele mai bune vor fi postate pe pagina de Tumblr a Fiat. Unleash the horses, vorba aia.