IQads organizeaza a 9-a editie ADfel, eveniment care aduce impreuna brandurile care nu se molesesc in fata neconventionalului si publicul bucurestean care vrea ceva diferit in fiecare seara de vara. Evenimentul are loc in saptamana 18 – 24 august 2014, de luni pana duminica, la terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50). Participarea publicului este gratuita.
Bucurestenii sunt asteptati la terasa cu propuneri creative care profita de potentialul spatiului. Prilejuri de manifestari de brand asa cum nu am mai vazut vor fi la fiecare pas, fie prin intermediul happening-urilor, fie prin activari creative, desfasurate direct la Fabrica sau lansate online si continuate la eveniment, la terasa, in pub sau in club, in sala de billiard sau la skatepark-ul indoor.
Ca de fiecare data, organizatiile culturale, educationale, ecologice si sociale vor avea la dispozitie primele 3 zile ale evenimentului, Zilele Culturale, pentru a-si prezenta neconventional misiunea si modul in care vor sa faca lumea mai buna.
Cele mai destepte parodii de reclame inscrise la competitia Grand Spoof vor fi recunoscute si premiate la ADfel in seara de joi, 21 august.
Pe intreaga durata a evenimentului, expozitia ADfel Galleries va reuni studii de caz ale celor mai premiate lucrari neconventionale din lume.
Inscriere pentru clienti, agentii, ONG-uri
Clientii si agentiile care au idei destepte pentru brandurile lor sunt invitati sa ia legatura cu organizatorii pentru a pune la cale proiectele din cadrul acestei editii. Propunerile pentru brandurile comerciale sunt asteptate la [email protected] (in atentia lui Marin Preda, Business Developer IQads) si [email protected] (pentru Adriana Jescu, Business Developer IQads).
ONG-urile a caror activitate se incadreaza in zonele culturale, sociale, educationale sau ecologice si care vor sa se etaleze la Zilele Culturale se pot inscrie cu un mail la adresa [email protected] (pentru Voicu Dragomir, Manager Zilele Culturale ADfel & ADfel Galleries). Organizatiile trebuie sa prezinte o descriere a lor si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari neconventionale in cadrul evenimentului, urmand ca cele care se disting sa fie selectate si incluse in programul Zilelor Culturale.
Propunerile de campanii neconventionale si reusite care merita incluse in expozitia ADfel Galleries sunt asteptate la [email protected] (pentru Voicu Dragomir, Manager Zilele Culturale ADfel & ADfel Galleries).
Istoric
ADfel e un eveniment IQads. E singurul eveniment de branded entertainment din Romania, playground al brandurilor si agentiilor creative si prilej pentru public pentru o iesire in oras cu final neasteptat. In cadrul celor opt editii ADfel de pana acum au fost implementate mai mult de 400 de idei neconventionale de la 100 de branduri si organizatii implicate.
Cea mai recenta editie ADfel a avut loc intre 12 si 18 august 2013, aratandu-le participantilor cum brandurile pot sa transforme o seara obisnuita la terasa intr-una exceptionala, prin cele 50 de idei implementate.
Brandurile participante la ADfel 2013 au fost: BestJobs, Ciuc Premium, Dero, Desperados, La Festa 3 in 1, Opel, Orange, Petrom, Tomi, TUC, Wizz Air. Agentiile care au creat si implementat activarile brandurilor au fost: Arsenoaiei & Matasel (pentru TUC, creatie), DDB Romania (pentru Wizz Air, creatie si implementare), Geometry Global Romania (pentru Opel ADAM, creatie si implementare), Leo Burnett (pentru Petrom, creatie si implementare), Lowe & Partners (pentru La Festa 3 in 1, creatie si implementare), Mercury360 (pentru Dero, implementare), Pella Events (pentru TUC, implementare), Publicis (pentru Orange, creatie si implementare). IQads a contribuit la serviciile de creatie pentru Ciuc Premium si Desperados.
Organizatiile care si-au prezentat neconventional mesajele la ADfel 2013 au fost: Asociatia Tinerilor Exploratori Polari din Romania, Ateliere fara Frontiere, Atelierul de Panza, Booktopia, Business Organization for Students, Carturesti, Compulsive Drawer, Creative Arts, Delivering Life, Free Miorita, Greenpeace, Harap Alb Continua, Improvizatie.ro, Incubator107, Pete de Cerneala, PRIME, Revista de Povestiri, Team Work, UNICEF, VIP si World Vision.