[ICEEfest 2014] Agentiile de publicitate – promotor al sustenabilitatii?

[ICEEfest 2014] Agentiile de publicitate – promotor al sustenabilitatii?

Cand am intrat in sala 11 de la Grand Cinema Digiplex, ce-i drept, pe sfarsit de ICEEfest, am vazut destul de putini oameni stransi pentru discutia dedicata rolului pozitiv pe care l-ar putea avea tehnologia, digitalul si, nu in ultimul rand, industria publicitatii ca mediu de lucru pentru societate. Un brainstorming in aparenta idealist, dar urmat de cateva idei aplicabile - asa s-a desfasurat sesiunea cu numarul 6 de la scena 2 a ICEEfest 2014: "Growth, Sustainability & the Quest for Purposeful Advertising".

Discutia a fost gazduita de Jonathan Wise, Co-fondator al The Comms Lab, o organizatie care lucreaza impreuna cu agentii de marketing si comunicare pentru a defini mai bine rolul pozitiv pe care il pot adopta in societate. Dupa 15 ani de experienta ca strategic advertising planner in companii precum JWT London si Red Bee Media, si absolvirea unui Master in Sustenabilitate la Ashridge Business School, Jonathan a pornit The Comms Lab, preocupat de problema lipsei de viziune din societatile occidentale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related