Marketingul digital integrat: convergenta SEO, PR si social media

Marketingul digital integrat: convergenta SEO, PR si social media
Lexi Mills (Head of Digital, Dynamo PR) la ICEEfest 2014

Am prins-o la ICEEfest 2014 si pe Lexi Mills (Head of Digital, Dynamo PR) care ne-a vorbit despre importanta strategiilor integrate - social media, PR si on-site content. Ea a prezentat studiul de caz al companiei Bathrooms.com, un magazin online de amenajari de baie afectat de o penalizare Google, aratand metodele prin care, impreuna cu echipa Dynamo PR, a reusit sa il transforme intr-un brand recunoscut, cautat activ de catre consumatori.

Daca opereaza in afara politicilor Google, orice companie poate fi afectata de penalizari, indiferent de prestigiu, ne-a spus Lexi. Nu se intampla numai business-urilor mici, sau celor care le place sa "experimenteze"; BMW, J.C. Penney, Overstock.com stau printre cei care au avut de lucru pentru a-si reveni in raking-urile Google.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related