Cel mai recent single al cantaretei Corina este un duet cu Connect-R si se numeste Of Corso. Dincolo de calitatea indoielnica a actului artistic, piesa e un spot de 4 minute pentru brandul de inghetata Corso, care face parte din portofoliul Macromex.
In videoclipul melodiei, Corina si Connect-R cad, la propriu, din cer, intr-un cartier care ar vrea sa para cubanez. Aici canta despre inghetata ("Are inima neagra, de ciocolata/ N-a cucerit-o pana acum nicio fata" sau "Ma seduce, privire dulce/ Stiu ca ceva bun numai el imi poate aduce/ Si tot primesc, si il iubesc/Sunt inghetata toata, desi simt ca ma topesc" sau Are inima de gheata, ca vanilla/ Cand o vad, ma transforma in killer") si, evident, mananca Corso (asta cand nu pronunta cuvantul cu multi rrrrrrr in refren). Iata:
Astfel de melodii si videoclipuri, complet acaparate de cate un brand, au inceput sa fie din ce in ce mai populare. Un alt exemplu recent din muzica romaneasca este melodia "Viva la Fiesta" canatata de Mandinga pentru Redd's Mojito:
Si Pepsi are o piesa numai a lui, desi nu are videoclip. Parte din campania "Pe Plus", melodia omonima e cantata de trupa Life on Mars, pastorita de Marius Moga:
Krem, castigatorul unei editii Romanii au Talent a cantat pentru Farmec, mai exact pentru crema Doina:
Mai nou canta si pentru Voyo.ro:
As pune-o aici si pe Inna, care canta despre Coca Cola in cel mai recent single. Am mai scris despre piesa:
Dar sa nu credeti ca romanii au inventat videoclipurile branduite. Un exemplu din afara vine de la americanii de la Owl City care canta o melodie adorabila pentru Oreo:
Unde-s vremurile unui simplu product placement?