Mai stie cineva cum se chema OLX.ro inainte?

Mai stie cineva cum se chema OLX.ro inainte?

Ma gandeam la un moment dat, cand treceam pe la statia de metrou Victoriei, care era tapetata cu bannere OLX.ro, ca peste un an nu o sa mai stie nimeni cum se chema acest site de anunturi "inainte". Pentru ca a existat un "inainte", un Mercador rebranduit aproape peste noapte, imediat dupa ce a derulat o campanie agresiva ca sa se pozitioneze ca fiind acel site de anunturi. Va amintiti, cu siguranta, de domnul cu bormasina.

Desi evenimentul pentru presa in care a fost anuntata schimbarea de nume nu a fost cel mai reusit, o noua campanie  a brandului are sanse sa atinga popularitatea primei. Gandite tot de The Geeks, care sunt cu OLX inca de pe vremea cand se numea Mercador, trei noi spoturi haioase acumuleaza rapid vizualizari pe YouTube. Conform unui comunicat emis de grupul Leo Burnett, spoturile fac parte din seria de 19 pe care agentia le-a creat pana acum pentru Mercador/OLX.

Precedata de campania de rebranding, in urma careia se presupune ca toata lumea a inteles ca Mercador se cheama acum OLX, cele trei noi creatii se bazeaza pe aceeasi strategie inceputa anul trecut, si prezinta povestile unor oameni simpli care, nu-i asa, au nevoi la fel de simple. Sa ii luam pe rand.

Cel mai mult imi place de fratele nostru de peste Prut, un basarabean care a venit la Bucuresti sa guste din viata buna, dar intampina probleme de ordin vestimentar excentric:

Apoi e Eric, un baietel de la care parintii lui au ce invata: cate clatite intra intr-un DVD player, dupa cate inundatii se umfla parchetul si tot asa:

Nu in ultimul rand, il avem pe un baiat sincer, care vrea sa-si ajute prietena "care nu e fotomodel" sa-si gaseasca poza de profil perfecta:

Imi plac spoturile astea, cu tot cu aerul lor de filmulete de pe Instagram, caci asa imi pare imaginea, filtrata. Casa de productie care le-a realizat este Studioset, regia fiind semnata de Goran Mihailov. 

De notat e si schimbare sloganului: de la "Pui anunt pe Mercador si gasesti cumparator", s-a trecut la "OLX. Pui anunt foarte usor si gasesti cumparator". Ingenioasa aceasta mica inlocuire.

Cred ca sunt sanse mari ca noile personaje sa se impuna: sunt simpatice, povestile sunt amuzante, deloc enervante, parca-ti vine sa le dai share (mai ales daca esti din Basarabia sau ai un copil-strica-tot pe acasa). Si, in conditiile astea, chiar nu mai conteaza cum se numea OLX inainte.

Echipa completa care a lucrat pentru noua campanie e formata din: 

Din partea The Geeks: Vlad Petre (Brand Communication Director), David Teodorescu (Online Project Manager), Daniel Harmanescu (Copywriter), Maria Teodorof (Copywriter), Vladimir Belciug (Copywriter), Miruna Antonescu (Senior Creative Planner), Ion Altieri Constantin (Designer), Stefan Bejan (Designer), Costin Radu (Managing Partner & Head of Creative Planning).

Din partea OLX.ro: Catrinel Alexe (Marketing manager), Alexandra Spirescu (Marketing manager), Cristina Gheorghitoiu (Business manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related