Armada a sprijinit Salvati Copiii in campania de redirectionare a 2%

Armada a sprijinit Salvati Copiii in campania de redirectionare a 2%

Armada a creat pentru Salvati Copiii un landing page care ii invita pe vizitatorii site-ului sa downloadeze formularele pentru redirectionarea impozitului, un program pentru marile corporatii si un film de multumiri, parte a campaniei de redirectionare a 2% catre maternitatile din Romania.

Landing page - pas 1

Landing page - pas 2

Landing page - pas 3

Programul "Salveaza o viata in pauza de masa" incuraja angajatii din companii sa se implice activ in campanie, devenind ambasador:

Agentia a ajutat Salvati Copiii si sa realizeze un filmulet de multumire pentru toti cei care au ales sa redirectioneze 2% catre maternitati. Acesta a fost viralizat cu ajutorul mai multor persoane publice, cum ar fi Andi Moisescu, Inna, Amalia Nastase sau Natalia Stroe .

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related