In 1997, in timp ce toata lumea fredona ”If you wanna be my lover, you gotta get with my friends”, Mihai Baciu (Managing Director, Agrafa Print) punea bazele agentiei de publicitate Speed Promotion, din care, in 2004, s-a desprins Agrafa Print. Compania a inceput cu o investitie mica in echipament pentru printul digital, care, la momentul respectiv, parea cea mai buna oportunitate de dezvoltare. Intuitia aceasta s-a dovedit adevarata, compania reusind sa treaca cu bine peste criza si sa se redreseze. L-am rugat pe Mihai sa se intoarca putin in timp si sa-si aminteasca cum era piata de print prin `97 si cum s-a transformat ea pana acum, sa analizeze oportunitatile si problemele domeniului, sa ne vorbeasca despre cum interactioneaza Agrafa Print cu agentiile. Cititi in continuare raspunsurile lui.
Mihai Baciu (Agrafa Print): Singura directie de crestere in piata de print este pe zona de ambalaj
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: