Joia trecuta, la invitatia Antalis si Bucharest Design Center, treceam nu foarte timizi, dar curiosi, pragul Impact Hub. Urma sa asistam la un workshop despre hartie, despre cum ea nu e moarta si despre cum poate fi folosita in moduri cat mai creative. “Bucharest talks tomorrow design: Indoor, Outdoor, Everywhere. Paper is not dead” i-a avut ca invitati speciali pe Aude Cellerier (Brand Manager, Arjowiggins Creative Papers Franta), Dan Piersinaru (Fondator si Creative Director, AUTOR), Liana Vasilescu (BUCHAREST DESIGN CENTER), Teodora Migdalovici (ambasador Cannes Lions in Romania), Valentin Suciu (Creative Partner, Jazz Communication) si Octavian Belintan (Art Director, Jazz Communication). Daca cu Aude mai discutasem putin inainte intr-un interviu, un fel de preview al discutiei de la Impact Hub, despre cum exploreaza ceilalti invitati speciali potentialul creativ al hartiei nu stiam nimic. Vedeti in continuare ce am aflat, pe scurt.
Cum a fost la workshop-ul Paper is not dead
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: