Claire Culshaw (Weber Shandwick): 10 reguli pentru o interactiune brand - consumator eficienta

Claire Culshaw (Weber Shandwick): 10 reguli pentru o interactiune brand - consumator eficienta

Claire Culshaw (Director, Consumer Practice, Weber Shandwick) a fost unul dintre speakerii conferintei Best Marketing 2014, organizate de revista Biz in Bucuresti. In prezentarea ei, Culshaw a vorbit despre modul in care tehnologia a schimbat fundamental regulile de engagement al consumatorului, atat vizual, cat si si verbal.

Una dintre schimbarile principale petrecute in ultimii ani e legata de modul in care comunicam intre noi. Daca nu demult toata lumea isi dorea sa aiba un profil de Facebook sau un cont de Twitter urmarit de cat mai multi utilizatori care sa recepteze mesajele postate (comunicare de la unul la mai multi), acum comunicarea se face de la unul la unul. Aplicatii precum WhatsApp sau SnapChat au devenit foarte populare, mai ales printre tineri, care nu mai aleg sa comunice cu toata lista lor de prieteni din social media, ci pe rand, cu fiecare sau chiar cu straini.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related